26 juni 2019

Some pics

Allmänt

Orkar inte skriva idag så ni får se några bilder från min vardag istället. Enjoy 😀
älskar att fota byggnader och hus
 jordgubbar och bigarråer är såå gott 
 
 chillat i mammas trädgård 
 sötaste Ruben
 äntligen fått min smakbox jag vann i våras... Dessvärre en besvikelse för innehöll inte mycket som föll mig i smaken 😏
 
Uppskattar ni sådana här inlägg eller är de helt ointressanta? Mitt mående är som vanligt piss så ingen idé att skriva om det nu känner jag.
 
Puss på er och tack för ert stöd ❤
Anonym

Har också smakbox🌞 tycker dock det var mkt gott i denna. Har inte smakat allt men Mummakakorna, chokladen och korvarna var supergoda. Marinaden kunde jag dock va utan.

Svar: Detta va smakboxen för i våras. Alltså en "gammal" box. Innehöll inget av det du skrev. Vann denna i en tävling på instagram så brukar inte få den.
Ida

Emma Engström

Åh jag uppskattar verkligen dehär inläggen, tycker det är så kul att få en inblick i din vardag med bilder! :D KRAM <3

Svar: Kul du gillar det 😀 Kram ❤
Ida

Camilla

Kul med en massa bilder 😊 så brun du är 😍❤️

Svar: Tack! Ja lite färg har jag allt fått 😘
Ida

Sandra

Älskar det här inlägget 💖

Svar: Kul ❤
Ida

Anonym

Det förklarar saken 😊 men ser ändå ut att finnas lite godsaker, kastanjegodisarna och riset är riktigt goda. Och cola förstås 😍 kramkram

Netti Starby

Gillar sådana inlägg och vad tråkigt att innehållet i boxen var en besvikelse. Härliga bilder! <3 Kramis

Svar: Kul 😀 Ja riktigt tråkigt. Fel box dessutom:/ Kram o tack ❤
Ida

MALIN

Så fina bilder <3 Ha världens bästa dag! Kram

Svar: Tack detsamma!
Ida

Matilda Berlin

Du är verkligen så otroligt duktig på att fota hjärtat! Älskar verkligen dina bilder, så du får jättegärna dela med dig utav dom. Skickar dig alla världens kramar hjärtat!!! <3

Svar: Tack snälla! Va glad jag blir 😘
Ida

Celine

Dina bilder på byggnader var ju superfina också!

Svar: Åh tack snälla!! 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress