Vill bara säga till dig som skrev att det va COOLT att jag haft en panikattack att det är INGET coolt eller häftigt alls. Det är FRUKTANSVÄRT och en ren plåga att lida av ångest och panikångest!!! Hur kan någon ens tycka att det är coolt?! Blir förbannad!
 
Så med det sagt åter till dagen :) Varit sjukt kallt ute men klarat oss utan snö iaf men det har haglat och blåst storm. Har ni fått snö? Längtar ni efter snön? Det gör INTE jag!! 
 
I eftermiddag har jag varit hos mamma och bakat inför morgondagen då vi ska fira våra födelsedagar ( mamma fyller 3e november och jag 4e) med lunch för delar av släkten. Vi blir inte många alls men fixat två matpajer och en lyxig chokladkladdkaka med chili i och glasyr på toppen. Ska garnera med flingsalt imorgon. Hoppas den blir god 😋 
 
Ps. Glöm inte att ställa tillbaka klockan ikväll 😉
J

Är ju förmodligen just den här reaktionen personen bakom datorskärmen vill åt så att ens svara på kommentaren eller göra ett helt inlägg om det känns inte som det smartaste då hen antagligen vill provocera...

Svar: Skrev ju verkligen inte ett helt inlägg om det utan bara ett par meningar. Kände att jag ville skriva av mig även om du anser att det inte va "det smartaste draget".
Ida

Camilla

Jag blev helt chockad då personen i fråga skrev att det var coolt med en panikångestattack. Personen i fråga kan då aldrig ha varit med om det!
Här har det snöat men inget som ligger kvar, blåsigt och isvindar, brr!
Hoppas att kalaset imorgon blir trevligt 😊
Kramar ❤️

Svar: Nej hen vet inget om det garanterat. Jaja, skiter i va hen anser egentligen men va så onödig kommentar! Ja det är sviiinkallt ute nu!
Tack det blir det säkert 😊 Kram ❤
Ida

Mia

Så onödigt att skriva en sådan kommentar, tyvärr vet ju dessa personer vad de vill, och det är inte att en ska må bra tyvärr 😔. Hoppas att du mår bättre nu! Vad spännande det lät med chokladpaj med chili 😊. Här snöar det för fullt nu, men det är moddigt och blött, så det lär väl vara borta imorgon. Kram Mia ❤

Svar: Ja onödigt och idiotiskt men bryr mig inte då hen inte fattar allvaret alls. Ja chokladkakan blev såå god 😋
Ja snön försvinner nog snart. Tur det :) Kram fina du!
Ida

Matilda Berlin

Men alltså DRÖM vad gott det lät!!! Älskar combon av choklad - havssalt och ÄLSKAR när det är lite starkt, så vad kan gå fel?? Kan du inte snälla lägga upp receptet? =) KRAM <3

Svar: Ja havssalt och chili i choklad är så gott!! Absolut ska jag lägga upp receptet 😀 Påminn om jag glömmer 😉 Den blev riktigt god och krämig! Kram 😘
Ida

Anonym

Ooo så gott!😊😊 födelsedagar är alltid så kul att baka till. Göra tårtor och kakor❤ har du provat almondytårtan? Finns recept på den online, tror du skulle gilla den skarpt.
I övrigt håller jag med om snön....

Svar: Ja den blev riktigt god 😊 Älskar Almondytårta!!!
Ida

Johanna Ahlsten

Vilka idioter det finns 😒 Hoppas att du mår bättre nu Ida ❤️

Svar: Verkligen! Vet inte hur jag mår. Känns kaos allting! Kram 🌹
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress