20 mars 2018

Nu kommer ljuset

Allmänt

Idag var det vårdagjämning. Det betyder att dag och natt är lika långa. Från och med idag blir det fler ljusa minuter, timmar än mörka. Och på söndag ställer vi FRAM klockan en timme. Fatta va ljust det blir om kvällarna då 😃 Hittade så fina krokusar idag. Verkligen ett vårtecken 😊
Fick även en fin bukett med tulpaner av mamman till han jag sitter barnvakt åt. Så snällt 😊 Solen har lyst idag och jag har haft en fin dag. Rastat Newton, käkat på restaurang med mamma och varit ute med hundarna 😊 Imorgon ska jag till sjukhuset i Skövde för att göra bentäthetsmätning. Hoppas att det inte blivit sämre. Kommer förmodligen få medicin mot min osteoporos men får se vad det visar. Stor kram 😘
angelicasvarld.blogg.se

Ja visst är det fantastiskt...tänk vilken underbar tid vi går tillmötes!!

Svar: Ja så härligt att ha våren framför sig 😃
Ida

Camilla

Härligt att du har haft en fin dag 😊 hur länge sen var det som du gjorde bentätsmätning nu? Jag fick ingen medicin mot det när jag gjorde det. Skulle ta om det om några år. Hur länge har du haft din osteoporos nu? Kramar

Svar: Va typ 2 år sedan. Har aldrig fått medicin trots grav osteoporos vilket min nya läkare tyckte va väldigt dåligt. Har haft det i ca 17 år... Kram
Ida

Maria

Äntligen är våren på G, som man har längtat efter den :) Så fina bilder på din tulpanbukett!

Svar: Ja verkligen 😊 Tack snälla!
Ida

Nathalie

ÄLSKAR att våren äntligen är på gång!!! Som jag har längtat! Hoppas det går bra med bentätsmätningen <3 Kraam

Svar: Ja den är sjukt sen i år 😦 Men snart så 😍 Tack fina! Kramis
Ida

Netti Starby

Det är verkligen underbart att vi går mot ljusa tider! :-D Kramis

Svar: Ja vi behöver ljus nu 😃
Ida

ISA

Jag börjar typ gråta varje gång jag märker vårtecken! Som idag när vi skulle fika och faktiskt övervägde uteserveringspremiär!! Herregud, det är inte sååå avlägsen tanke längre! Ska nog köpa hem blommor snart, blev inspirerad av dig, haha.

Lycka till på sjukan! Fuskigt om du får medicin juuu, jag ville med ha (älskar enkla lösningar hehe) men de sa att jag var "för ung".. Fast du är iofs rätt mycket äldre... SKOJA! Kram <3

Svar: Våren är såå efterlängtad i år för den är så sen. Går nog att sitta ute i solen om det är lä 😎 Underbart! Ja köp blommor nu Isa! Va väntar du på? 😃
Jag vill egentligen inte ha medicin. Finns alltid biverkningar tex. För ung är du inte. Finns ingen åldersgräns för medicin mot osteoporos. Beror kanske på hur grav den är? Du kan få köpa medicin av mig dyrt 😂😉 jag är fan tant i jämförelse med dig 😉
Ida

Jen

Hur gick mätningen? Kram

Svar: Fint. Får ju vänta på svaret några veckor
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress