Idag är jag glad att jag bor mitt i centrum. Är så svag och trött men pallrade mig ner till stan (dvs utanför dörren) för att möta syrran, Otto och mamma för en tur på matmarknaden som kom hit idag. International street food market. Fanns massa gott där så får gå dit senare i veckan igen och köpa något om jag orkar. Blev lite lek och bus på en lekplats för Otto innan vi fikade på att mysigt ställe i stan. Helt slut efteråt! Men va en mysig stund ❤
Camilla

Åh älskar matmarknader, dock har vi ingen här utan närmast 7 mil härifrån. Starkt av dig att du tog dig ut. Hur mår du idag? Har du svimmat när du är yr?

Massa kramar ❤️

Svar: Då får ni ta en utflykt dit :-) Mår lika dåligt idag tyvärr :-( Är SÅ rädd Camilla :-( Inte svimmat än men känns som en tidsfråga... Kramar <3
Ida

Matilda Berlin

Men så mysigt! Underbart att ni kunde mötas där inne och att du då bor så nära. Perfekt ju!! STOR kram fina och hoppas att idag är en bättre dag <33

Svar: Ja det va fint men orkade inte gå nåt typ :-( Mår lika dåligt så ringt vårdcentralen igen. Kram <3
Ida

Madde

Är också tacksam för att jag bor nära ett centrum. Det underlättar enormt om man har begränsad ork. Trevligt det ser ut. Pizzadessert har jag aldrig hört talas om förrut. Kram

Svar: Ja det underlättar verkligen när man annars aldrig hade orkat ta sig iväg till stan. Pizzadessert verkar gott:) Kram
Ida

Miss Jennifer

Vad mysigt med matmarknad :) Det brukar vi ha här i Helsingborg någon gång om året också :)

Svar: Ja det är mysigt! Önskar jag orkade gå ned dit igen...
Ida

Emma Engström

Nämen åh vad skoj! Tror på dig, att du kommer orka! <3

Svar: Tack! <3
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress