Oj vilken dag aaså! Ångest från första stund jag slog upp ögonen. Sen blev det bara värre och värre. När jag satt och åt lunch så knackar det på dörren (asså stresspåslag delux), öppnade inte men det fortsatte knacka så gick och öppnade. Det va D som hälsade på och vi har inte setts sedan i december för han har varit ute på sjön och jobbat i ett halvår. Jättekul att träffa honom såklart men hann inte äta klart. När han gått en och en halv timme senare fick jag sätta mig och äta vidare. Då ringer mamma mitt i maten vilket också stressar mig. Slängde i mig maten o följde med henne till sjön en stund men kunde verkligen inte slappna av. Låg och grät på min handduk bland allt folk. Bryr mig inte om sånt alls längre. Låg även topless och kunde inte bry mig mindre. Hatar bh! Har alltid skämts över mina bröst för de är a-kupa, olika stora och med inåtvända bröstvårtor. Men nu orkar jag inte gömma dom längre. De ser ut som de gör liksom. Tog en fika med mamma på cafét vid badet innan vi for hem. Väldigt sen fika för mig vilket gav mig ännu mer ångest. Brukar inte fika halv sex. Men övar på att bryta mönster och rutiner.
Väl hemma åt jag och inväntade att klockan skulle slå åtta då jag tänkt gå ner till stadsträdgården och lyssna på Chris Kläfford som skulle uppträda. Älskar hans röst! Fatta besvikelsen när jag märker att konserten va slut åtta 😭 Den hade tydligen börjat sju. Där kom tårarna igen. Hann lyssna på hans sista låt. Så synd! Va galet mycket folk där. Blev så ledsen av att se alla glada människor som satt på filtar och skrattade och drack vin. Vill också!!!!! Så min dag har väl inte varit super förutom att jag fick träffa D. Kram på er ❤
Camilla

Oj en sån dag! Är D en som du träffa i skolan? Jag brukar ha ljudlös på telefonen då jag äter så jag inte blir störd, för folk verkar ha en tendens att ringa just då.
Kram

Svar: Nej vi möttes på en dejtingsajt för några år sedan men nu har han tjej... Jag har också ljudlöst men ser ju när nån ringer... Kram
Ida

Netti Starby

Vad tråkigt att du missade Chris och han har verkligen en grym röst. Hoppas att du får en bättre dag imorgon och att du mår bättre! <3 Kramis

Svar: Jaa såå synd 😔 Tack snälla! Ha det fint 😍 Kram
Ida

Mia

Vad tuff dag Fina ❤. Men trevligt att få besök av en vän! Tänker på dig, och hoppas att imorgon blir en bättre dag!
Kramar Mia

Svar: Ja en jobbig dag :( Ja väldigt kul att se honom efter 6 månader. Stor kram ❤
Ida

Pernilla

MEN, bara det att du faktiskt gick dit, till parken, om än försent. Det finns inte en chans att jag hade gjort det ensam, det är en sak som är säkert! Allt folk och så lilla jag, usch nä! Så, riktigt bra gjort! :)

Svar: Tack för påminnelsen! Inte alla som skulle vågat gå dit ensam. Men ska nåt bli av i mitt liv så är det ensam jag måste göra saker. Ensam eller inte alls. Tack för pepp ❤
Ida

Matilda Berlin

Kanske inte bästa dagen så, men tänk hur många steg du tagit och hur många mönster du brutit!! BÄSTA DU! <3

Svar: Ja många mönster bröt jag. Kram fina du ❤
Ida

Therese

Kroppskomplex är verkligen fruktansvärt, skönt att du börjar släppa dem <3

Svar: Jag övar... Kram
Ida

Anonym

Som sjuk hade jag också små, men när jag började äta ordentligt och nådde normalvikt kom de.

Försök se det positiva. Du fick besök (se där. Du har ju vänner☺), du fick mysa med din mamma, du fick se lite av ch. Fortsätt jobba med dig själv så kanske det är du som sitter där om några år med man och barn och vänner och hsr picknick 😊

Svar: Jag hade a-kupa som normalviktig också. Så har små bröst helt enkelt.
Nja, vi ses en gång om året typ så kan inte påstå att det är en vän jag umgås med. Jag kämpar vidare :) Kram
Ida

Carolina

Tråkigt att höra att det är så mycket som tynger ner dig. Hoppas det blir bättre!

Svar: Ja det är tufft. Tack snälla 🌼
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress