10 januari 2018

Newton

Allmänt

Tjenare! Sitter med en köpp kaffe och kaka efter lunchen. Kan inte avsluta min lunch utan kaffe och nått sött ;-) Nån som är likadan? Perfekt att ha kokostoppar i frysen, bara att ta fram när suget sätter in ;-)
Har varit ute med Newton idag och det gick jättebra :-) Han va lite misstänksam när jag kom dit först, han undrade väl varför det inte var matte eller husse som öppnade dörren... Men han kom fram och nosade på mig och satte sig sedan vid dörren och ville ut. Så skönt att allt gick bra. Va livrädd att deras katt skulle smita ut då de varnat om att hon ibland gör detta. Fatta paniken om hon smiter ut! Vad ska jag göra då? Vill inte vara ansvarig för att deras katt rymt och tänk om hon blir överkörd eller nåt? Usch! Newton är såååå söt <3 Som en nallebjörn :-) Gos!!
Nu ska jag iväg till kiropraktorn. Kram!!!
Maria

Åhh en så fin och gossig vovve <3 Kaffe det dricker jag inte, men stoppar gärna i mig kakor och annat sött :D

Svar: Ja supergullig :-) Vi får ta en fika på stan nån dag då tycker jag ;-)
Ida

Amanda

Men åh jag smälter för hunden, så galet fin och söt!!!<3

Svar: Visst är han söt <3 Haha, som ett godsedjur!
Ida

Nathalie

Haha vilken söt hund 😂❤️❤️

Svar: Ja såå himla söt :-)
Ida

Maria

Tar gärna en fika på stan.. Bestäm du när du har lust att träffas. Jag jobbar inte så jag har all tid i världen att gå ut på stan och fika :)

Svar: Kul 😀 Denna vecka kan jag inte men vi får höras längre fram ☺
Ida

Anonym

Äter alltid nått gotta efter maten,va vore livet utan det😊 men själv nöjer jag mig inte med en liten kokostopp utan här vill jag ha choklad i mängder eller glass 😍 eller kanske 5 kokostoppar❤

Svar: Har aldrig skrivit att jag åt EN kokostopp!
Ida

Asta

Så fin vovve!
Vad tycker Turbo och Cleo om att du kommer hem och luktar annan hund?
Mina chi-tjejer blir skit sura 😆

Svar: Haha dom har inte brytt sig så mycket faktiskt 😊
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken tur stödet gick så bra! Jag gillar att dricka kaffe och ta en kaka efter middagen mer än lunchen :-D

Svar: Haha jag med ☺ Äter mycket kakor/choklad men orkar inte nojja över det!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress