Godmorgon mina solstrålar! Idag har jag ÄNTLIGEN kunnat äta min gamla hederliga frukost med diverse tillbehör som nötter, fröer, kokos och jordnötssmör, ostmacka samt min första kopp kaffe på fem dagar! Så underbart :-) Magen känns bättre även om jag fortfarande är HELT slut rent kroppsligt. Det får ta den tid det tar att återhämta mig.
Solen lyser och det är vitt av snö ute så jag hoppas verkligen jag orkar gå runt kvarteret sen. Behöver sol, D-vitamin och frisk luft efter att ha legat instängd här sedan i tisdags. Apropå frisk luft och att få komma ut så läste jag om ett spa och hotell som ska öppna i år. Det ligger i Luleälven, flytande. Så jävla häftigt!!! Anläggningen kommer bland annat att bestå av kallbad, spa, restaurang, bar, lounge och sex separata hotellrum. Hotellet är cirkelformat och i mitten ligger en pool där man kan bada under bar himmel. På vintern fryser hotellet fast i älven men annars är det flytande. Finns endast sex hotellrum som även dessa flyter. Asså hur coolt vore det inte att besöka Arctic Bath? Nån mer än jag som är på? :-D Synd bara att det ligger så långt bort... Men för er som bor i närheten av Luleå så måste ni bara testa detta!!!
Maria

Vilket häftigt hotell, där skulle man boka in sig :) Är ju tyvärr en bit upp till Luleå :(
Skönt att magen mår bättre :)

Svar: Ja det vore så nice :-) KAnske värt resan? :-)
Ida

Matilda Berlin

Men alltså wow vad coolt! Måste definitivt ta och kolla upp det sen när det har öppnat =) Kram <3

Svar: Jaa så häftigt :-) Vore kul att besöka :-)
Ida

Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Mums vad gott! Usch hatar att vara sjuk!

Svar: Ja det är hemskt att ha maginfluensa :-(
Ida

AnnKathrin Lundqvist

Kul att ni skriver om oss. :) /Arctic Bath | Arkitekter: Bertil Harström & Johan Kauppi. Bilder: Johan Kauppi.

Svar: Ja det verkar så underbart 😃 Skulle vilja besöka er och sen blogga mer om det.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress