Hej alla fina!! Tusen tack för alla gratulationer jag fick igår på min 32-årsdag :-) Hade en trevlig dag men är så skönt att den är över haha ;-) Jag gillar inte att stå i fokus på det sättet. Men dagen gick över förväntan :-D Var hos mamma mellan 12.30 och 18.30 tillsammans med familjen och mammas väninna. Vi åt köttfärsgratäng, sallad, bröd och sedan mandeltårta, rimbobullar, kokostoppar och hästskor. Allt hembakat, så gott :-)
Jag kände att jag kunde vara mig själv efter ett tag. Pratade nog mest av alla haha :-) Jag verkligen ÄLSKAR att diskutera ämnen med andra. Gärna existentiella frågor, framtid, psykologi, politik och rymden. Vi kom in på metoo och det var väldigt intressant att höra allas åsikter kring det. Jag själv har varit utsatt flera gånger och gick verkligen igång i diskussionen! Gillar ni att diskutera saker? Vilka ämnen isåfall?
ajlimullersandvik.blogg.se

Grattis grattis :D 20 november fyller jag 28 år, tjoho!

Jag är inte så pepp på att diskutera, pratar hellre om vädret :)

Håller med, varm frukt är vedervärdigt!

Svar: Haha ja då har du fötts i rätt land ;-) Här diskuterar ju alla vädret haha :-D
Ida

Netti Starby

Vad mysigt och grattis i efterskott! :-D Kramis

Svar: Tack snälla du <3
Ida

Celine

Åh men grattis i efterskott! Det där fikat såg riktigt gott ut!

Svar: Tack så mycket! Det va jättegott :-)
Ida

ninna

bra och länge du orkade festa och umgås med andra, vad fint. så bra att du tycker om att diskutera och vara social. gillar också bara ämnet är intressant. hade du bakat eller din mamma? vad är rimbobullar och hästskor? recept på mandeltårta vore kul?

Svar: Vi har hjälpts åt att baka. Rimbobullar är kalljästa bullar med mer smör i än vanliga bullar ;-) Hästskor är småkakor med smak av kanel.
Ida

Anonym

Fint ❤ bakade du nått av det där? Såg gott ut 😊 älskat mandelpotatis men speciellt äggkrämen.
Ja att diskutera är både intressant och roligt. Särskilt politik eftersom så många ska framstå som pk idag men sen när snacket kommer igång så visar det helt andra åsikter. Kul tycker jag 😊

Svar: Jag bakade kokostopparna och mamma bakade resten. Mandelpotatis??
Ida

Anonym

Mandelpotatis haha min stavkontroll...menade givetvis mandeltårta 😊😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress