Tjoho! Fredagskväll och jag hänger med med morsan och hundarna i soffan och äter choklad och ser på lets dance. Gillar verkligen lets dance :) Med en hund i knäet och dumle i munnen så blir det ännu bättre! Annars har jag haft väldigt mycket ångest idag och har än... Men det går inte ut över maten längre. Är nog lite nervös för att åka tillbaka till skolan imorgon. Varit hemma en vecka nu och då känns det extra jobbigt att åka tillbaka. Aldrig känt så förr. Alltid velat åka tillbaka men nu är det annorlunda. Kan inte gå in på varför här. Men jag är stark och vill utvecklas så jag åker tillbaka hur tufft det än är.
Varit en underbar eftermiddag här idag. Solsken och barmark. Solen värmde när jag stod i lä. Snart kan man fika utomhus :) Längtar 😀 Ha en fin kväll allesammans och va snälla mot er själva ❤
CykelStyre

Magiska bilder! Du är så duktig på att plåta. En talang du skulle utveckla! Kram

Svar: Tusen tack 😃 Glad jag blir! Kram
Ida

F

Verkar som du hade en mysig kväll igår :)
Hoppas ångesten känns bättre idag fina du!
Ja där stark, hoppas det kommer kännas bättre när du väl kommer till skolan.
Superfina bilder! ta hand om dig, kram.

Svar: Tack snälla! Mår sådär idag men kämpar på. Hoppas kunna åka till skolan imorgon. Kramar
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress