18 juli 2017

Jag vann!!!

Allmänt

För ett tag sedan deltog jag i en tävling på instagram. Va på hembakningsrådets instagram som man kunde tävla om en kopp i keramik, ett fat i keramik (från Västergården) och en kakbok. Tre stycken vann och jag va en av de lyckliga 😃 Jag vann kaffekoppen vilket passar mig perfekt då jag älskar koppar och keramik! Är beroende av att samla på koppar haha! Denna kopp är handgjord vilket känns extra kul. Kommer inviga den imorgon 😊 Vad tycker ni om den?
Alice

Grattis till vinsten, och så fin mugg! :D

Svar: Tack så mycket 😃 Ja den är superfin!
Ida

Isabella

vad roligt och snygg kopp :)

Svar: Ja jättekul 😃 Tack!
Ida

Asylmamma

Åh vad kul! Grattis till koppen. Den var jättefin💕

Svar: Ja jag blev så glad 😃
Ida

Sophia

Vad kul, grattis! 😍 Jätte fin😊

Svar: Tack! Ja visst är den fin :)
Ida

Kattis

Grattis till vinsten, grymt snygg kopp!😀

Svar: Tack! Gillar den verkligen :)
Ida

NICOLE

Roligt! :) grattis :D

Svar: Ja 😊 Tackar!
Ida

Becca

Stilren och fin! Grattis till vinsten!

Svar: Tack snälla 😊 alltid kul att vinna 😃
Ida

Matilda Berlin

Men åhhh! GRATTIS!!!

Svar: Tack snälla 😊
Ida

Cecilia

Åå, vad roligt! Grattis:)

Svar: Ja så kul att vinna 😃
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress