Hej på er! Idag skulle mamma och jag ha käkat ute på en indisk restaurang här i stan. Ett ställe vi aldrig varit på tidigare men eftersom vi båda älskar indisk mat så bestämde vi att vi äntligen skulle gå dit på lunchen. Men jag fick sån JÄVLA magkramp och illamående och hela tarmsystemet kollapsade typ. Vi fick ställa in lunchen ute :( Så synd! Men får bli en annan gång. Har iaf ätit som en häst här hemma nu. Magen va verkligen heeelt tom!! Är helt slut nu så ska sova en stund.
En annan tråkig sak som hände i förmiddags var att Turbo va hos veterinären och de sövde honom och röntgade hans urinvägar mm. Han hade blod i urinen bla så de ville skicka honom till Göteborg imorgon för ytterligare undersökningar. Blir sååå orolig!!! Han är mitt hjärta ❤ Vi har gått igenom enormt mycket ihop. Han har alltid funnits där för mig. Det får inte vara nåt allvarligt fel med honom. Han är ändå 12 år så han är ganska gammal vilket jag inte vill inse. Det är ca 14 mil till Göteborg och vi hat fått tid kl.10 imorgon. Får se om mamma kör iväg själv med honom och jag stannar hemma och tar hand om Cleo eller om jag också följer med. Ska åka och gosa med Turbo snart. Min älskade älskade hund, vän och min stora kärlek ❤ Tanken på att förlora dig gör så ont att jag inte kan förklara med ord. Hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt fel.
Anonym

Gosegubben då:(
Ska ni till blå stjärnan? De är duktiga!

Svar: Nej detta låg i Frölunda.
Ida

Linda

Men åhhhh godingen då =( Hoppas att det löser sig. Vår Texas är också 1 år, han har börjat se dåligt =( Hur upptäckte du att han hade blod i urinen förresten?
Svar: Ja exakt ÖVERALLT, blir helt tokig verkligen!!

Svar: Det märkte inte vi utan veterinären. Inget man ser med ögat.
Ida

Nimo

Åh vad synd att du fick ställa in! Hoppas det löser sig med hunden också! Kram

Svar: Ja hade sett fram emot det. Ja det hoppas jag verkligen ❤
Ida

Bella

Nej vad tråkigt att ni fick ställa in! Känner igen problemet, när jag blev sjuk så blev min mage KASS och det har väl egentligen aldrig blivit bra sen. Känns som att magproblemen man får är kroniska?

Svar: Jag har haft problem med magen sedan jag föddes. Men en ätstörning gör det inte bättre precis. Får nog leva med detta.. Är din mage bättre?
Ida

Camilla

Fy stackars Turbo 😢 Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt!
Wille som jag brukar passa ibland kissa blod och det visa sig att det var urinsten, fick operera ut dom och sen blev det bra. Han äter speciellt foder som ska motverka att han får det igen.
Lycka till imorgon 💖 Kram

Svar: Han har flera "fel" så inte enbart blod i urinen. Hoppas det går att rätta till med medicin. Kram
Ida

lilliskutt.blogg.se

Jag håller alla tummarna för att det inte är någon fara med Turbo, jag vet hur mycket hundar och andra djur betyder. För mig är djur lika mycket värda som människor och dom är en del av familjen. Sänder mina tankar till er <3

Svar: Ja han är som ett syskon till mig ❤
Ida

Asta

Hur gick det med vovven?

Svar: Han får stanna över natten i Göteborg. Behövs fler undersökningar...
Ida

Anonym

Inget vidare när ens fyrbenta älsklingar inte mår bra! Hoppas på bättring för Turbo! Svar: Yes!!! Så gott!😋 hemlagad chokladsås är så mycket godare än köpt, även om köpevarianten är ok ibland!

Svar: Nej det är såå jobbigt! :(
Ida

Anonym

Okok hoppas han blir bättre snart!

Svar: Ja det hoppas jag med!
Ida

Linda

Stor kram!
Svar: Ja det är underbart här verkligen, hihi kan förstå det. Vi har dock alltid bott här;)

Svar: Lite hemmablind då kanske?
Ida

elin

Fin hund!<3

Svar: Tack 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress