Är hemma i Lidköping nu. Skulle åkt igår eftermiddag men dom varnade för ishalka så jag vågade inte ge mig ut på vägarna. Va med om en riktigt läskig upplevelse i lördags då jag körde till Färgelanda. Det va skymning, tät dimma och ishalka! I en kurva tappar jag kontrollen över bilen då den bara kanar iväg. Abs:en sätter in och hela bilen börjar tjuta inuti. PANIIK!!! Så nära att köra av vägen men lyckades samla mig och få kontroll igen. Riktigt otäckt va det. Började nästan gråta av chocken. Det värsta va att jag hade halva vägen kvar och jag va LIVRÄDD. Vägen va blank av is och jag såg två meter framför mig pga dimman. Körde i 40 km/h resten av vägen och det tog sin tid. Va helt skakig när jag kom fram. Är jävligt rädd för halka efter det. Men nu är jag hemma iaf. Ska fixa det sista inför uthyrningen samt träffa min hyresgäst. Känns nervöst! Hoppas hon är en bra tjej. Sen kommer jag förmodligen inte att vara i Lidköping speciellt ofta. Mitt liv är i Färgelanda nu. Trivs där med alla goa människor 😊 Första veckan har varit bra men varit galet trött och haft hemsk huvudvärk varje dag. Tror det beror på alla ljud, människor mm. Nya intryck. Har även gått in för att ändra min livsstil och ökat på maten och tagit näringsdrycker mm. Det tar väldigt mycket energi från mig också. Nu ska jag vila lite innan jag börjar röja här. Ha en skön fredagskväll ❤
Cykel%20Styre

Hej! Har inte varit inne på din blogg på ett tag. Känns som om du gjort framsteg, stora och kloka val av dig. Hoppas att du snart får utdelning och mår bättre.
Bra att du utmanar dig själv och tänker "stora" tankar om framtiden.
Önskar dig allt gott!
Kram

Svar: Tack vännen! Jag får nog utdelning av det tids nog... Tufft just nu bara. Detsamma till dig. Kramar!
Ida

AnnaPanna

Usch det lät jätteläskigt! En av mina största rädslor med bilkörningen! Egentligen borde man göra halkan varje eller vartannat år.... Man glömmer lätt bort hur man ska göra.
Va bra du bestämde dig för näringsdryckerna! Du vet det är ingen som skulle skrivit ut det om du inte var i behov av det! Kämpa på!
//Anna

Svar: Det va sjukt läskigt! Usch! Hade jag mött nån då hade det smällt... Jag kämpar på ❤💪 kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress