10 december 2017

Rörd till tårar

Allmänt

Brukar ni kolla på "så mycket bättre"? Jag har inte följt det i år då jag inte tyckt att det varit så bra denna säsong. Men igår kollade jag och då tolkade de Sven-Ingvars gamla hits och hans son va där som gäst. Oh my god!! SÅ mycket känslor <3 Jag satt och fullkomligt skrek i min soffa. Grät och hulkade och blev så berörd att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Speciellt de lugn versionerna va så känslosamma.
Sitter och lyssnar på låtarna nu igen fast på spotify <3 Hit med näsdukarna! Är extra känslig nu. Är känslig i vanliga fall men är verkligen upphöjt till tusen nu. Gråter för allt. Så mycket känslor inom mig.
Nathalie

Jag såg det aldrig igår så får nog kolla i efterhand! 😍

Svar: Ja kolla på det <3
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

men ååh så himla fint, jag skulle gråta sönder. Är så himla blödig!

Svar: Ja det va såå fint <3
Ida

Netti Starby

Åh jag blir också alltid så himla rörd! <3 Kramis

Svar: Jag blev sååå rörd i lördags <3 Fint med känslor!
Ida

Matilda Berlin

Har tyvärr inte sett något alls de senaste åren, men har hört att det var ett fantastiskt avsnitt. Måste ta och se det =) Kram <33

Svar: Jag har inte sett många avsnitt heller för gillade inte detta året men i lördags va det så bra :-)
Ida

Marina

Har inte heller tyckt den här säsongen varit bra, men lördagens program och tolkningar va fint! Lyssnat på Ddumbas version så många ggr nu. Sen är jag ju värmlänning med så fick ju Sven-Ingvars med modersmjölken typ ☺️

Svar: Haha, Sven-Ingvars med modersmjölken :-D Älskar värmländska!! Ja hennes version va så bra!!
Ida

Ida

Följt det första gången i år!! :D

Svar: Tyckte du om det? :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress