27 december 2017

en låda full av gott

Allmänt

Igår firade vi lite jul igen men då bara med familjen. Bytte lite klappar, fikade (saffranskladdkakan va så god) och åt julmat. Otto va på toppenhumör igår vilket va så kul att se :-) Han gick runt själv i mammas hus och undersökte saker skrattandes :-) Jag matade honom och det gick kanon (oftast duger bara mamma). Jag fick en låda full av massa gottigheter av syrran o hennes kille. Där fanns valnötter, paranötter, pecannötter, pumpakärnor, två olika sorters knäckebröd och kokoschips. Sånt som är svindyrt att köpa. Blev SÅ GLAD!!! Nu har jag så jag klarar mig ett tag ;-) Men det går åt som smör i solsken här då jag äter mer topping än gröt eller yoghurt haha :-D Smakade nyss på knäckebrödet till kaffet och det va SÅ GOTT!! Leksand, tre kullor, knäckebröd med smak av blåbär och kanel. Supergott med smör och ost på. Åt upp halva paketet visst... Testa om ni ej gjort det :-)
Anonym

Såna bröd är supergoda😀 speciellt med goda ostar på typ brie. Brukar ofta va dyrt ned brie men nu har de en hel rund för 20 kr på willys så ska slå till idag ❤

Svar: Jag gillar inte brie men älskar lagrade hårdostar 😊
Ida

Nathalie

Så mysigt!! Och perfekta julklappar 😍😍

Svar: Ja det satt fint 😊
Ida

my

Åh så mysigt :D

Svar: 😀
Ida

Maria

Superbra julklappar! Jag älskar knäckebröd, men vill ha sådana traditionella som rågi, sportbröd, frukostknäcke mm :D

Svar: Ja knäckebröd med smör och ost tröttnar jag ALDRIG på 😂
Ida

Netti Starby

Vad mysigt ni hade det och den där måste jag testa! :-D Kramis

Svar: Ja testa det :-) Föll mig i smaken! Kram
Ida

Jonna Elb

Så mysigt! <3

Svar: Ja :-)
Ida

Jeanette

Vilken knasig men spännande smak kombination :)

Svar: Ja det va annorlunda men gott :-)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Så mysigt! Och det knäcket låter riktigt spännande :-D

Svar: Ja det borde du testa du som älskar knäckebröd :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress