Hej på er! Skrev ett långt inlägg igår kväll om mitt mående och mina tankar inför dbt:n. Men det försvann... HATAR när inlägg bara försvinner hux flux 😠 Får skriva om det en annan gång för orkar inte nu. Men gårdagen var fin. Jag och mamma åkte till Skövde för att hälsa på syrran och Otto. Vi satt på deras balkong med utsikt över hela Skövde och fikade. Syrran bjuder alltid på hembakt när vi kommer för hon älskar att baka 😊 Igår bjöds det på någon chokladsnitt fylld av choklad med crisp. Såå god! Dessutom en mjuk kardemummakaka toppad med kanel och pärlsocker. Mums!!
Under tiden vi fikade fick vi liveunderhållning från Otto. Han satt på sin filt bredvid och lekte med leksaker som lät väldigt mycket. Jag är extremt ljudkänslig så när kastrullocken åkte fram fick jag sitta och hålla för öronen haha! Nästa gång ska jag ta med öronproppar 😉 Otto har precis lärt sig att klappa händer så han slog i locken så det ekade och sen klappade han händerna åt sig själv 😂 Underhållande må jag säga 😀
Vi åkte till en lekplats i närheten och gungade en stund innan vi for hemåt igen. Jag och Otto gungade i en sån där stor, vid gunga som man kan ligga i typ. Jag HATAR att gunga då jag alltid blir åksjuk och illamående men vad gör man inte för sin systerson 😍 Mådde dock så illa resten av dagen att jag trodde jag skulle spy. Nästa gång får han gunga själv 😉
Camilla

Så söt han är lilla Otto 😍 Och väldigt fin utsikt på deras balkong. Så skulle man bo. Har du nära till din syster i Skövde?
Kram

Svar: Ja så söt! Underbar utsikt :) Tar 45 min med bil härifrån till Skövde.
Kram
Ida

Anonym

Va fint din syrra bor! Hon verkar ha det bra och vara lycklig 😊 låter som den perfekta syskonet man vill ha med fint hus gullig barn och som bjuder på nybakat ❤ härligt 😍

Svar: Ja hon har det bra :) Men spelar ingen roll hur hon bor eller om hon har barn el inte. Det viktigaste med syskon är att dom finns där i vått och torrt.
Ida

Becca

Härligt att höra att du hade en så bra dag tillsammans med dem! 😍❤

Svar:
Ida

Anonym

Va duktig dig syrra är på att baka. Ser jättefint ut 😘

Svar: Ja det är hon :)
Ida

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så fint och mysigt det låter :). Gott med hembakat är bland det godaste som finns :)

Svar: Ja hembakat är bäst 😃
Ida

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så gott! Och vilken liten sötnos :*

Svar: Ja han är så söt!
Ida

Linda

Härlig gofika, hihi härligt syskonbarn du har!!
Svar: Jamen eller hur han är ju så jäkla bra!! Att han fortfarande håller på liksom,hehe.

Svar: Ja han är go! :)
Ida

Linda

Gud så mysigt :-D

Svar: Ja det va det :)
Ida

Amanda

Mysiga bilder!

Svar: Tack ☺
Ida

Ellen Gräntz

Men så gott fikat såg ut!

Svar: Det va det 😃
Ida

Kristina

Dom där chokladsnittarna! Du skulle inte kunna be din syster om receptet? Jag vill väldigt gärna ha det. Jag blev baksugen bara av att se bilden!

Svar: Absolut 😃 Ska höra med henne. Påminn mig om jag glömmer; )
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress