1 april 2017

Ny hyresgäst!

Allmänt

Varit en bra dag idag. Hittat en ny hyresgäst som verkar supergullig och ansvarsfull som skrivit kontrakt på min lya för de kommande två månaderna. Känns bra. Kan inte bli värre än det blev sist... Blev så ledsen av att gå in i min lägenhet. Många saker va trasiga, repiga mm 😦 Ingen ersättning får jag för hon har gått under jorden. När det nya kontraktet va påskrivet så firade jag det med en kombinerad lunch och fika på stan. Va jättelängesen jag åt ute på stan. Verkligen saknat det. Blev en toast, chokladpudding och kanelbulle ☺ Så mysigt att sitta där och bläddra i en tidning och filosofera över livet. Satte mig sedan på soldäck vid älven och njöt av våren. Mötte en vän och vi strosade längs sjön innan jag åkte hem till mamma igen. Nu käkat o äter godis framför teven. Imorgon drar jag till Färgelanda igen.
Annars så är det mycket tankar just nu. Tankar om vad jag skulle behöva för stöd. Jag är stark och har motivation men ändå tufft helt ensam. Men rädd bli mer sjuk om jag umgås med andra sjuka. Mår som bäst när jag är med friska personer. Med de som behandlar mig som frisk. Tror en inläggning kan göra att jag backar ist. Får se hur det blir...
Camilla

Härligt att du mår bättre vännen <3
Kramar

Svar: Tack! Hur går det för dig? ❤
Ida

Tisa

Alltså att din förra hyresgäst har mage till att "gå under jorden". Jävla idioti.

Svar: Ja hon har inga gränser! Jag har hotat med kronofogden o polisanmälan men hon bryr sig inte. Så ledsen över allt hon förstört 😕
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress