12 september 2016

En mackdag!

Allmänt

Usch va illa jag mår just nu. Har druckit alldeles för mycket kaffe och ätit en jävla massa ostmackor idag. Min mage mår verkligen inte bra av det. Men va ingen god lunch eller middag idag. Åt lite mat och grönsaker, keso, bönor, dressing mm men blev inte nöjd så blev massa ostmackor efteråt både till lunch och middag. Är sjukt mätt just nu. År mer än vanligt för tänkte att jag ska försöka äta lite mer men fy vad jobbigt att va så här mätt. Ångest! Ska försöka se en film med några snart. Koppla av. Strunta i att jag är mätt. Det är inget farligt eller dåligt att vara proppmätt. Det är "bara" jobbigt! Imorgon blir det god mat så då slipper jag kompensera med massa mackor.
Asta

Du har helt rätt: det är INTE farligt att vara mätt! Kanske bara ovant el obehagligt. Det fixar du.

Kram

Svar: Obehagligt ja! Känns som jag bara äter o sover o växer...
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress