FY FAN!! Har precis sett en skräckfilm som heter "lights out". Jag skrek som en stucken gris!!! Så jävla lättskrämd är jag! Tur att Johnny satt bredvid 😂 Dök i hans famn ett otal gånger och låg som ett barn och skrek! Stackars Johnny haha!
Igår förresten så överraskades vi i matsalen av middag, långbord, läsk, fina servietter samt dessert! Blev potatisgratäng, fläskfile' och sås. Eftrrätten bestod av glass med ljummen chokladsås, karamelliserade popcorn, kaksmulor mm. Riktigt jävla gott! Åt trots att äs skrek på mig! Ätit massa godsaker denna vecka. Ikväll choklad vid tv:n. Orkar inte bry mig! ORKAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!!!!
Anonym

Heja heja! Du är grym. Tänk hur långt du kommit på kort tid

Svar: Tack snälla!
Ida

Anonym

Härligt! Du verkar må jättebra nu kul å höra! Sen handen på hjärtat, så är nog jättemycket i dina ögon helt normalt/ för lite i normala ögon. Kramar

Svar: Jag mår inte jättebra. Mår bra emellanåt men oftast inte. Kram
Ida

ellen

Helt rätt, du är grym vännen! Det är genom att exponera sig för obehaget och gå emot ångesten som vi blir starkare och friskare. Hoppas du får en fin fredagskväll! Kramar<3

Svar: Ja det gäller att möta sina rädslor. Kämpa på Ellen 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress