10 oktober 2016

Gråter och gråter

Allmänt

Nånting känns galet. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om jag har PMS eller om det är mina vanliga humörsvängningar. Har haft så nära till gråt i flera dagar nu. Brukar inte känna så. Började gråta till en film vi såg här igår. Ingen snyftare alls egentligen men den slutade så fint. Började även tänka på pappa då han skulle fyllt år i lördags. Så synd att han inte får uppleva Otto och att vara morfar ❤ Saknar att ha en pappa ofta faktiskt. Att bli av med en förälder smärtar nåt enormt. Blir ett tomrum som en inte kan fylla med något annat. Nog om pappa. Idag hade vi avslappning/meditation i 30 min. Vi låg på madrasser med filtar över oss på golvet i klassrummet. Även då blrjade tårarna rulla ned för mina kinder. Jag har ont i huvudet och är yr och illamående. Fryser och svettas om vartannat. Får se om jag pallar att va med på lektionerna resten av veckan. Behöver iaf vara kvar här tills på torsdag då jag har tid i Uddevalla på Korallen. Nu ska jag iväg till matsalen på middag. Kycklingenchilladas står på menyn. Hoppas det är gott! Stor kram!
Anonym

Finns det någon "risk" du kan vara gravid? Då var jag exakt sån. Vill absolut inte skrämma dej och gissar du har bra koll själv 😉 Men kan nog rimligtvis vara pms eller humöret som svajar. Jobbigt oavsett. Kram och hoppas det snart känns bättre! /L

Svar: Har också funderat på detta... Googlat massa graviditetssymptom o vissa stämmer men inte alla. Tror jag har pms eller bara allmänt stressad över livet. Tack så mycket! Kram
Ida

Anonym

Fast det är ju individuellt så Google är inte så tillförlitligt 😬 Gissar det inte stod nåt om kräkning av plast-lukt eller lukten av kokande ris 😉 Nä men seriöst, det visar ju sej o test finns ju. Önskar dej det bästa 💕 Kram

Anonym

Fast det är ju individuellt så Google är inte så tillförlitligt 😬 Gissar det inte stod nåt om kräkning av plast-lukt eller lukten av kokande ris 😉 Nä men seriöst, det visar ju sej o test finns ju. Önskar dej det bästa 💕 Kram

Svar: Testat mig o jag va inte gravid.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress