22 oktober 2016

För att jag kan!

Allmänt

Vill bara kika in och säga godnatt! Sitter skrivande stund och äter massa smågodis jag köpte igår. Äs skriker och säger att det är för sent för godis nu klockan halv elva på kvällen. Att det inte är okej att äta massa godis och sen lägga sig. Äs säger att jag är dålig som äter godis nu. Men jag orkar inte lyssna. Va sugen och jag älskar godis! Dessutom suttit inne typ hela dagen och sett på film. Dubbel ångest. Men för att ta sig framåt krävs utmaningar! En klarar mer än en tror. Sov sött allihopa 😍
Mia

Det är precis vad jag också just gjort plus glass, kram!

Svar: Så underbart 😃 Kram
Ida

Anonym

Sent!? Du är väl ingen pensionär?:) i din ålder gick jag alltid till sängs 2-3 och sen upp tidigt till universitetet och jobb. Kramar

Svar: Jo det är just vad jag är. Sjukpensionär.
Ida

Anonym

Okej men menade en riktig pensionär åldersmässigt, och där är du ju inte riktigt än.

Svar: Nej men jag lider av extrem trötthet bla.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress