Jag kom senare till mamma igår. Ville hälsa på Otto och hundarna så pallrade mig dit en stund trots hemsk migrän och rödsprängda ögon. Det kändes bättre när jag fick Otto i famnen ❤ Han somnade så gott i mina armar sötnosen. Han hade växt en del sen sist så nu ser han ut som en "riktig" bebis. Inte så där äckligt mager längre. Åkte hem tidigt och spenderade kvällen ensam vilket va sååå skönt!!! Idag känns huvudet bättre och jag har bakat pepparkaksmuffins som jag nyss fikat med. Älskar mjuk pepparkaka 😍 Ska snart bege mig mot Färgelanda.
Är väldigt känslig just nu. Vet inte om det är hormoner eller annat som spökar? Men vill gråta hela tiden. Va så skönt att gråta igår. Skulle behöva göra det oftare känner jag. Önskar er en fin söndag! Puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress