It's friday!!! Solen skiner och jag har nyss varit på samtal med min lärare och ätit lunch. Vi får alltid fika efter maten på fredagar och idag va det kärleksmums, rulltårta, chokladkaka och kolasnittar. Åt av tre sorter haha 😉 Ska snart bege mig mot Korallen. Det känns tudelat. Känns hämmande på ett sätt. Har svårare för att äta mer/ ta näringsdrycker när jag vet att jag ska dit och väga mig. Mycket skönare att skippa det. Känner mig mer fri då. Samtidigt är jag orolig över att vikten går upp för fort. Jaja, vi får se hur dagens samtal blir. De har hittills mest känts onödiga och överflödiga tyvärr.
Blir kvar här i helgen också. Kommer nog va här tills lovet börjar. Bara två veckor kvar. Tänk att en termin redan gått. Helt galet! Hälften är gjort och det stressar mig enormt. Vill inte flytta hem igen och hamna i gamla hjulspår. Usch! Önskar er alla en trevlig och mysig fredag! Kom ihåg att DU VÄLJER hur du vill ha ditt liv! DU HAR MAKTEN ÖVER DINA TANKAR OCH DITT AGERANDE!❤
Anonym

Varför måste du väga dej varje gång? Kanske beror på vilken behandlare MSN har iof. Jag lyckades prata mej ur det, fast iof var det i en period jag vägde mej flera ggr/v så jag berättade vad den visade. Men DÄR!! Det skulle jag aldrig gått med på faktiskt. Stå på dej!! Hat sluppit alla ggr jag gått i behandling där. Hoppas det kändes bra idag. Kram L

Svar: Dom vill väl ha koll. Jag vill inte väga mig och det vet dom!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress