12 juli 2020

Jag undrar om...

Allmänt

Jag undrar om jag någonsin kommer få det liv jag önskar? Om jag någonsin kommer känna ett inre lugn och vara tillfreds med livet? Jag har verkligen inga höga krav alls. Vill bara få må bra och känna en mening med allt. Vill känna glädje igen. Hopp. Lust. Harmoni. Har drömt om att bli mamma så länge jag kan minnas men för varje dag som går inser jag att den drömmen inte kommer gå i uppfyllelse. Det är den största sorgen i mitt liv och jag vet inte hur jag ska hantera den. Nu ska jag äta jordgubbar och glömma allt en stund. Kram
Tisa

En stor kram till dig! <3

Svar: Tack <3
Ida

Anonym

Kramar om 💚❤️💜

Svar:
Ida

Anna

💜💜💜

Svar:
Ida

Milla

❤️❤️

Svar: ❤❤
Ida

Mia

All Kärlek till dig Vännen ❤. Kram Mia

Svar: ❤❤
Ida

Annie

Hej Ida! Går in här då och då med förhoppningen att det ska finnas ett nytt inlägg från dig. Saknar dig i bloggsfären!

Svar: Tack ❤ Mår alldeles för dåligt för att orka blogga..
Ida

Anonym

Hej Ida! Hoppas du mår bättre. Vill gärna skriva privat med dig. Hör gärna av dig om du vill./Anders

Amir

Hm, vet inte om mitt inlägg kom fram eller inte. Fick ingen bekräftelse men skickar igen, annars kan du radera detta inlägg.

Hej! Hittade din blogg av en ren slump då jag sökte på "sälja allt och dra" och läste ett annat inlägg skrivet utav dig. Jag tror att det dyker upp tillfällen i ens liv där saker och ting sätts på prov. Där prioriteten ändras och där man måste lyssna på sig själv och göra en förändring. Det här är din resa. Ibland måste man våga hoppa. Det kan bli riktigt bra, det kan också bli mindre bra. Hem finns alltid kvar. Sverige som land är materialistiskt rikt men själsligt fattigt. Vi kan ha hur mycket elektroniska prylar som helst men i slutet av dagen sitter man ensam i sin lägenhet utan någon mänsklig kontakt. Folk är instängda och det är svårt att få kontakt. Många lever i sina mobiler. Ibland behöver man bara titta upp...

Jag hoppas att du vågar ta dig ur din vardag och prova något nytt. Alla har vi en väg att gå i livet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress