31 maj 2019

Ångestdag

Allmänt

Fy tusan vilken ångest jag har idag! Usch! Tror jag vet vad det beror på. Att jag ska vara borta fre-mån. Är hos syrran men att inte va hemma, bryta alla mina rutiner och vanor och att inte ha nån egentid på tre dygn skapar ångest. Sen är det botoxen på måndag som spökar. Han som utför behandlingen är SÅ okänslig och visar NOLL empati. Han är väldigt speciell. Gör ett bra jobb men pratar inget och har en tuff och hård attityd. Det passar inte mig alls då jag är väldigt känslig. Han tyckte nog mest jag va en jobbig kund/patient sist för jag grät och mådde skit. Han sa då "är du så rädd så kan vi lika gärna strunta i detta". Noll empati! Ska försöka fokusera på andningen och tänka på nåt annat denna gången. Är liksom inte bara ett par sprutor i pannan typ utan hela ryggen, nacke och käkar. Sittandes på en pall. Avslappnad ska jag va oçkså och det är inte lätt kan jag meddela... Sen ångest över min kropp. Att jag inte kan röra mig. Att allt lägger sig på min mage. Trots det så sitter jag på balkongen i bikini nu. Försöker acceptera. Vara tillåtande. Snäll mot mig själv. Ett dagligt arbete. 
 
Måste visa vad jag vann på en tävling på instagram 😃 Tre burkar Alg Omega 😍 såå bra!!! Blev överlycklig 😃
 
 
Tyvärr missar jag lets dance finalen ikväll då syrran inte har 4an 😔 Men jag håller på Kristin 😃 ha en fin fredag så hörs vi 💕 Kram på er! 
 
Nathalie

Fy vilken läkare. Förstår att det blir extra svårt när någon bemöter en så :( Att du känner stress över att inte va hemma förstår jag också. Jag blir tokstressad när jag måste vara hemifrån en längre tid och liksom inte kan komma undan så som jag vill. Jag har JÄTTESVÅRT att säga som det är, att jag måste vila osv så jag biter ihop och står ut vilket lätt straffar sig, men jag vill inte vara "besvärlig". Hoppas du får det mysigt hos dig syster trots att det känns jobbigt ❤️ KRAM

Svar: Ja så okänslig!!Vill ju umgås med syrran o Otto men en natt hade räckt men eftersom jag ska göra botoxen i Skövde på mån där syrran bor så känns det onödigt att åka hem på lö el sön för att sen åka tillbaka igen på mån... Får se hur det går. Önskar jag bara kände att det skulle bli kul. Kram ❤
Ida

Anonym

Jag förstår att det känns jobbigt. Önskar dig en så bra helg som möjligt och att du kan få lite ljus och frid! Kram

Svar: Tack snälla! Önskar dig en fin helg 😊
Ida

Camilla

Förstår dig att det är jobbigt att vara borta flera dagar, men går det att se som en träningssak för att bryta rutiner? Sen kanske du kan gå undan och vila nånting under dagen?
Jag hejar på Kristin 😊 hon är så duktig.
Kraam ❤️❤️

Anonym

Tv4play på datorn och mobilen?! 😉
Bra att du får komma hemifrån och bryta rutiner. Tror du behöver det och sen kanske det är bra för dig att se hur andra lever (gällande mat och motion). Få perspektiv. Sen kul att se lilla otto 🌞 angående botox skulle jag nog tänka att vad har du att förlora? Det kan ju inte bli sämre liksom ❤❤

Svar: Vet hur de lever redan :) De tränar massor och äter sundare än jag 😂 Absolut kul att träffa Otto 😍
Ida

Matilda Berlin

Men finaste finaste hjärtat! Vet du hur glad jag är över att faktiskt få se en bild på dig?? Så fin ju! Kan faktiskt HELT förstå den ångesten (har diagnostiserat mig själv med en släng utav Aspberger, hehe), men det här kommer du klara hur bra som helst. Och dessutom komma ut som en SÅ mycket starkare person! HEJA DIG HJÄRTAT!! kram <3

Svar: Åh tack vännen 😘 Ja utmaningar gör oss starkare! Kram
Ida

Anonym

Duktig du är som kämpar på!
Kram

Svar: Tack!
Ida

Emma Engström

Åh vad jag kan känna igen mig i detta med att vara borta, även om det kanske bara är hos en familjemedlem så kan det vara jobbigt! Men jag tror det lättar när du väl kommit iväg, håller tummarna vännen <3

Svar: Ja och speciellt när en ska va borta så länge. Kan inte slappna av på samma sätt borta. Kram
Ida

Anonym

Kan du slappna av någotsånär borta i och med att du blir bjuden på god mat och får sällskap,? Eller känner du dig ivägen eller utanför i deras familj? Kramar

Svar: Ja jag kan slappna av. Känner mig ivägen ibland men det är bara min egen känsla. De tycker inte jag är det alls. Kram
Ida

Camilla

Jag glömde säga att du är så himla snygg och att du passar väldigt bra i rosa 😍 <3

Anonym

Oj va brun du är! Solar du mycket på dagarna?

Anonym

Oj va brun du är! Solar du mycket på dagarna?

Svar: Nej inte speciellt. Blir lätt brun.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress