Godkväll! 
 
Jäklar va vädret skiftat! I förrgår gick jag längs stranden i bikini och svettades och igår hade jag jacka och fingervantar 😮 Det doftade höst. Jag gillar hösten, mest september då det är varmt men lättare att andas med högre luft. Sommaren är inte slut än, på fredag ska det bli 25 grader så hoppas kunna njuta då 😀 
vitaste fötterna i världen... 
 
Efter sjukgymnasten idag besökte mamma och jag ett supermysigt område här i stan. Gamla hus, grusväg och ett café i äldre stil där de kommer till bordet och serverar en. Så mysigt 😍 Blev banankaka och smörgås för mig. Tyvärr va kakan lite torr vilket är ett STORT minus! Hatar när man väljer ett bakverk som ser saftigt och gott ut där det ligger bakom disken men som sedan visar sig vara torrt 😏 Fick doppa i kaffet 😉 
 
 
Sen unnade jag mig en body oil innan jag åkte hem. Jag har gjort så stora framsteg och kämpar med min ständiga värk och yrsel att jag va värd den! Köper ALDRIG sånt till mig själv annars. Den doftade ljuvligt så tog en dusch och smorde in mig med den så fort jag kom hem och sitter nu och luktar på mig själv 😂 Har jag köpt nåt nytt så måste jag använda det med en gång. Kan inte vänta. Samma med ost, måste öppna den nya innan den gamla är slut 😂 Nån som är likadan? 
 
 
Sov gott mina vänner 😍 
 
Maria

Jag föredrar faktisk kroppsoljor före body lotion, för det är så mycket smidigare att smörja in och går fortare och försvinner snabbare in i huden. Vart har du köpt den där oljan?

Svar: Håller med dig fullt ut! Köpte den på Åhléns 😃
Ida

Camilla

Ett sånt litet mysigt café ☺️
Älskar den oljan 😍 dom hade den på MHE på taktil handmassage och jag valde alltid den.
Kraam ❤️

Svar: Ja jättefint!! Åh hade de den på mhe ❤ Den doftar ljuvligt!
Ida

Nathalie

Det var ena vita fötter du 😉 Fan vad brun du blir! *avis*
Jag är precis likadan när jag köper något nytt! Har säkert fyra öppnade schampon samtidigt nu för att inte tala om alla lotions, deos och annat 😂 Går ju omöjligt att vänta!
Kram ❤️

Svar: Haha ja jag vet 😂 Varit instängda lääänge. Går typ aldrig utan skor då det gör såå ont men ville vädra dem lite. Haha jag är likadan! Öppnar alltid den nya shampoflaskan, tvålen eller va det nu är. Kan inte hålla mig 😉
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

hatar torra bakverk, de fastnar i munnen! Skulle också doppa <33

Svar: Ja det är vidrigt!
Ida

Sandra

Den är du så värd 💚

Svar: Tack ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress