25 augusti 2019

Kalas

Allmänt

Fullproppad med alvedon och ipren och insmord i voltaren gel kletade jag på mig smink och tog på mig en kjol för att åka till Otto och va med på hans 3-årskalas. Han fick en klocka av mig som han blev SÅ glad för 😀 Underbara Otto ❤ Efter massa kramar, gos i sängen när jag behövde vila, gott glasståg lassat med bär och serverat med hemgjord chokladsås och sång är jag nu hemma igen och nedbäddad med värk, yrsel, illamående och spänningshuvudvärk. Men så värt det. 
 
Hoppas ni mår bra där ute 🌞
Camilla

Så kul att du orkade följa med på Ottos kalas 😊 kan tänka mig att han fick många fina saker.
Kraam ❤️

Svar: Ja det va kul ❤
Ida

Sandra

Snygg klocka och väldigt gulligt tåg 💚

Svar: Ingen Rolex men snygg ändå 😉 Tåget va så kul idé 😃
Ida

Ellinore

Vad fin du är ❤️

Svar: Tack!
Ida

Nathalie

Stora lilla Otto! ❤️ Så kul att du kom iväg även om du mår kasst efter. Jag har saknat dig här ❤️ Kraam

Svar: Ja det va kul 😊 Åh fina du 😘😘 Läser din blogg när ork finns och finns alltid här el på chatten det vet du! Kram ❤
Ida

Milla

Skönt du kom ut lite Ida 💕 Jättefin present, tycker det är fint när det kommer från hjärtat. Kram 💖

Svar: Ja det va kul! Ja verkligen, kul att han blev så glad för klockan 😍
Ida

Milla

Skönt du kom ut lite Ida 💕 Jättefin present, tycker det är fint när det kommer från hjärtat. Kram 💖

Netti Starby

Vad roligt att han blev så glad över klockan och så mysigt ni hade det! <3 Kramis

Svar: Ja det va lyckat 😍 Kramis
Ida

Ida

Så roligt och mysigt med kalas! Ser supergott ut :D

ISA

åh ska också önska mig ett glasståg när jag fyller år nästa månad ;) Så briljant! Starkt gjort att åka dit också, ibland är det värt att pusha sig. Så länge man vilar upp sig efter <3 Kram!

Nathalie

Hur mår du vännen? ❤️ Tänker på dig!
Kram

Svar: Mår åt helvete om jag ska va ärlig... Tänker på dig med ❤❤ Kram
Ida

Ellinore

❤️❤️❤️

Svar: ❤❤❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress