Det är tufft. Så mycket som är oklart. Jag HATAR när saker och ting är diffusa. Tycker psyk hanterar min situation ganska illa faktiskt. Orkar inte gå in närmare på det men deras sätt fungerar inte. Jag är kluven. Vilsen. Skulle fått träffa en fysioterapeut för flera månader sedan men inget har hänt. Samma med dietist. Väntan är hemsk. Ska ev äta lunch på pds (psykiatrisk dagsjukvård) men är INTE sugen på det alls! Inte det som är mitt problem. Men känns som de inte lyssnar på mig. Känner mig överkörd. Dessutom har de lunchstängt mellan 12-13, ironin i det 😅 De föreslår att jag ska komma dit o käka min matlåda men de har stängt över lunch.
Va mysigt att träffa Otto i söndags 😍 Han växer och växer. Fick världens största kram och en puss på det som verkligen gav mig energi att fortsätta kämpa ❤
Har försökt va mindre på sociala medier. Blir mest stressad av det faktiskt. Ska försöka att inte scrolla igenom allt så fort jag vaknar utan mer landa i mig själv. Va i nuet. Lyssna inåt. Så svårt! En påverkas mer än en tror av alla andras flöden, bilder, bloggar osv. Vill bara till en stuga i fjällen, sitta vid en brasa, njuta av naturen och goda frukostar utan sociala medier. Finna min inre röst❤ Nån som har en stuga att hyra ut?
Gott mellis med rostad müsli, kokos, frön, fil och blåbär 😋
Camilla

Håller med dig om att det är jobbigt att vara i ovisshet. Att allt ska ta så himla lång tid! Är det meningen att du ska sitta och äta lunch tillsammans med en personal och sen gå hem?
Kraam❤️

Svar: Vet inte hur de tänker. Ska väl sitta nån och glo när jag äter min matlåda o sen ska jag gå hem. Känns inte hjälpsamt alls. Dessutom är själva maten inget problem. Snarare all tid mellan måltiderna. Kram
Ida

Matilda Berlin

Har tyvärr ingen stuga att hyra ut, men skulle absolut inte säga nej till att hänga med, haha! Dom där dagarna när allt bara lägger sig som ett täcke över en (allt som alla andra gör, allt man själv "borde" göra, "borde" vara, andras förväntningar på en, ens egna förväntningar och krav) ja då vill man verkligen bara fly.
Förstår verkligen inte hur dom kan lämna dig i en sån märklig och överkörd situation...! Håller alla världens tummar och tår för att det snart (typ NU) kommer in någon som förstår och tar tag i dig. STOR kram fina <3

Svar: När drar vi? :) Nej jag fattar inte hur de tänker. Hatar att de tar beslut bakom min rygg!
Behöver bättre stöd men får inte det där tyvärr :( Stor kram och tack för din omtanke ❤
Ida

Emma Engström

Det är verkligen så tråkigt att du ska känna och tycka så, psyk ska ju egentligen finnas för att hjälpa dig! <3

Svar: Ja men tyvärr är deras regler så konstiga och fyrkantiga. Inte hjälpsamt alls 😔
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress