Satan va kallt det var igår! Minus 10 när jag gick upp. Höll på att förfrysa när jag va ute med Ruben. Men det var väldigt vackert med all frost och isblå himmel ❄ 
 
 
Nu har julgranen åkt fram på torget också. Så mysigt!!! 
 
Therese

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack snälla!
Ida

Camilla

Så fina bilder 😍 årets mysigaste tid är nu.
Kraam <3

Svar: Tack snälla 😀
Ida

Anonym

Vilken julstämning😊 visst hade du hund förut men att din mamma övertog dem? Fungerar det bättre med ruben?❤

Svar: Jag hade hundarna men blev allergisk. Ruben rastar jag bara så det går bra :)
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser maaaaakalöst vackert ut! När man själv bara kan njuta av dina bilder är det underbart, för jag behöver inte frysa själv..! :D

Svar: Tack!! Det va såå vackert 😊
Ida

Anonym

Du bor väldigt fint. Måste va mysigt att bo på landet med fin natur och långt ifrån storstadsstress. Bara lugnt och rofyllt. Det är nog fördelaktigt ur återhämtningssyfte.

Svar: Ja det va fint! Bor inte på landet utan i en stad med 40 000 invånare. Denna bild är ca 20 min bort från min lägenhet så ganska nära till landet 😃
Ida

Matilda Berlin

Helt galet vad kallt!! Skulle cykla hem från gymmet i Onsdags och höll typ på att förfrysa trots att jag hade dubbla byxor, 3-dubbla tröjor, dunjacka, mössa, vantar och hela kittet, haha! Men så fantastiskt vackert det ser ut!!! <3

Svar: Ja fyy va iskallt det var!!! Att cykla känns ännu värre ju! Men fint va det 😃
Ida

Yasmine

Åååh vilka underbara bilder! Ser helt magiskt ut! :D

Svar: Åh va glad jag blir 😀 Tack!!
Ida

sarah

fin bild =)

Svar: Tack 😃
Ida

Anonym

Ja men 40k är ju på landet😊 lyxigt att bara ha 20 min. Är du ute i naturen varje dag?

Svar: Nej det kallar jag inte landet. Landet är när man bor mitt ute på landet och ser ett hus på långt håll 😅 Är ute varje dag men inte på landet jämt.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress