Igår ringde mamma och frågade om jag ville med ut på en fika och jag är inte den som bangar en fika 😉 Åkte till ett litet ställe utanför stan som ligger i ett gammalt mejeri. Underbar stil i retro. De har även en liten butik där de säljer gamla saker. Älskar sånt! Köpte två bordstabletter för tio kronor styck :) Mamma hade inte ätit lunch så hon tog en bakpotatis med räkröra och sen fikade vi. Blev en ostsmörgås (som tyvärr inte smakade något alls och var seg som en skosula) och äppelkaka för min del och vaniljhjärta till mamma. Även om fikat inte va nån höjdare så va det mysigt att komma hemifrån lite 😊
Anonym

Är det mejeriet? Isf rekommenderar jag varmt deras hamburgare och vegetariska paj👍 och givetvis kladdkakan, sjukt god och bra pris 🌞

Svar: Ja precis :-) Får testa nästa gång :-)
Ida

Anonym

Ja gör det👍 var förresten och fikade där du jobbar extra men såg inte till dig tyvärr 😓 tänkte fråga efter dig men det få bli nån annan gång 🌞

Svar: Hällekis? Jobbar inte där längre.
Ida

Camilla

Mysigt att komma ut och fika ☺️ Vet att du gillar det så mycket.
Så brun du är 😍 kram

Svar: Ja det va mysigt 😊 Jo brun är jag allt efter denna sommaren 🌸
Ida

Anonym

Ja, jättefint ställe :) jaha, trodde du fortfarande jobbade där då du tycktes trivas bra (?) och var glad att få en aktivitet att göra. Förlåt, har inte hängt med här känner jag...Men trivs en inte och mår dåligt av att jobba så ska en givetvis inte vara kvar. Sånt känner du själv <3 Har du något annat på gång istället? <3

Svar: Handlade inte om att jag inte trivdes. Jättefint ställe 😊 Va glad att ha en sysselsättning men ibland blir det inte som planerat. Nej har inget annat istället. Kram
Ida

Anna

Gud vill oxå va sådär brun 😍

Svar: Blivit mycket sol och bad 😊
Ida

Matilda Berlin

Men guuu så mysigt det ser ut! Och instämmer med Anna! Så himla brun och härlig <33

Svar: Va ett trevligt place 😊 Tack fina du 🌸
Ida

Anonym

Åh vad gott ❤️

Svar: Mmm 😋❤
Ida

Mia

Ååh,jag älskar sådana ställen och jag älskar Retro 🤗. Alingsås är annars ett tokmysigt ställe att åka till, har bara varit där några ggr, men vi var på 4 olika caféer, vi fikade på 2 och drack kaffe på två. Sen gick vi genom staden, så mysigt. Underbart att du hade en fin dag ❤. Kram Mia

Svar: Ja Alingsås är så mysigt!! Massa trevliga caféer och butiker 😊 Vill dit snart! Kram ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress