Godmorgon! Vaknade halv åtta av mig själv idag. Så skönt att vakna i tid tycker jag :-) Solen skiner och det är typ minus 13 grader och blåst. Ser underbart ut ute men vet att det kommer va svinkallt om jag går ut så jag håller mig inne än så länge.
Fick sug efter turkisk yoghurt igår så brummade iväg till Lidl och fyndade ett paket. Åt sedan med banan, valnötter och kanel. Såå gott!! Underbar kombination! Jag älskar turkisk och grekisk yoghurt. Minns när jag va sjuk och bara tillät mig att köpa lättyoghurt, fy fan! Varför köpa vatten när det finns gratis i kranen :-D Lättfil och lättyoghurt är bara vatten utspätt med lite yoghurt känns det som. Nej jag älskar krämiga och geggiga saker, nu lät det lite snuskigt haha ;-)
Blev så lycklig igår när jag hittade två nya poddar som jag verkligen gillade. Viktigt att kunna glädjas åt småsaker som nya poddar :-) Den ena är "kan själv" med Henrik Fixeus (Fexeus?) och den andra är "Nemo möter en vän". Jag gillar intervjupoddar och Nemo möter massa intressanta personer. Henriks pod är väldigt intressant och givande. Handlar om hur hur vi människor fungerar och varför. Om hjärnan. Om lycka, bekräftelsebehov, rädslor mm. Hett tips. In och lyssna.
Önskar er alla en fin onsdag. Jag skulle åkt till syrran och Otto idag men de är fortfarande sjuka så blev inställt :-( Imorgon ska jag till gynekologen vilket jag verkligen bävar för men behöver göra det. Ska försöka att inte oroa mig i onödan utan ta det som det kommer. Allt vi har är NU! Puss på er <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress