31 januari 2016

svek

Allmänt

Extremt många känslor inom mig just nu. Är ledsen, besviken, förbannad på en och samma gång. Känner mig lurad. Blåst. Igen! Förstår inte att det ska vara så svårt att berätta sanningen? När en människa bara tiger blir jag galen. Säg NÅT iaf! Jag orkar inte med lekar. Jag vill tas på allvar. Försöker lita på folk trots alla svek jag varit med om men börjar fan tvivla på att det finns ärliga och godhjärtade människor. Jag tycks inte möta dom iaf. Detta är inte vad jag behöver nu. Tar så mycket energi. Började hoppas igen men precis då hugger nån mig i ryggen.
Mikael

det finns ärliga och godhjärtade människor.

stor kram ;)

hoppas att du får en trevlig dag.

kram kram ;)

Mikael


Svar: Ja det gör det säkert ☺ Bara haft otur... Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress