31 december 2016

Sista dagen 2016

Allmänt

Det smäller ute och glittrar på himlen. Ser folk som dukar fint och lagar mat i fönstren. Möter tjejer som sminkat sig och tagit på sig klänning och stylat håret. Det vankas snittar, skumpa och tillbakablickar i teverutan. Jag har sminkat mig och målat naglarna men ligger i myskläder i min säng och är ganska ledsen faktiskt. Visst, jag hade en möjlighet att fira i Färgelanda men orkade verkligen inte köra dit och sen hem imorgon igen... Saknar dom och tänker på dom alla. Önskar jag slapp all skit med lägenheten så jag kunde åka tillbaka till internatet NU. Mår inte bra av att vara ensam så mycket som jag är nu. Är jävligt deprimerad och ångestfylld. Blir en nyårsafton i myskläder för min del. Kommer hänga i soffan och se på TV. Vill bara att kvällen ska va över. Önskar er alla ett gott nytt år! Hoppas det blir lugnare än 2016 ❤
Camilla

Jag är hemma med en livrädd hund 😔 Dom smäller som sjutton här, så jäkla onödigt! Ätit gott och nu spelar vi Bingolotto. Har på mig klänning och strumpbyxor men ska snart byta om till mysisar 😊 Önskar dig ett gott nytt år 💖 Kramar

Svar: Sååå synd om alla djur :( Lider med dom! Usch! Gott nytt år 🎊
Ida

Helena

Sitter också ensam hemma i pyjamas(dock utan smink), har ätit kvällis o precis gjort mig redo för att sova vartefter.
Sänder massor med varma styrkekramar till dig! Må 2017 bli ett lugnare o bättre år för oss båda ❤🌟

Svar: Skönt att jag inte är ensam om det då ;) Massa kramar till dig 😍 Du är så stark!
Ida

CykelStyre

Gott nytt år, Ida!
Kramar

Svar: Gott nytt år vännen! Kram
Ida

ellen

Jag var också bara hemma igår, somnade innan tolvslaget...men nu är det nytt år och jag håller tummar och tår för att detta året bli ett frisk och fritt år för både dig och mig vännen! <3

Svar: Det får va så ibland. Ingen fara. Bryr mig inte om nyår så mycket. Ja nu ger vi allt 😍
Ida

Johanna

Hoppas du fick en OK nyårsafton trots allt Ida, tänker på dig <3

Svar: Jo den va ok. Ensam hemma i soffan o somnade 23 haha
Ida

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh, blir ledsen av att läsa att du inte mår bra och fick spendera nyår ensam. :( jag hoppas att du mår lite bättre idag! Ångesten är ett rent helvete men det är nytt år nu. Vi kämpar på!

Svar: Ja det blev inte som jag önskat. Men nu kämpar vi vidare. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress