31 december 2015

nyårsafton

Allmänt

Sittet och äter mellis nu. Ska snart hoppa i duschen och bege mig till syrran och hennes kille och ett par till. Där vankas det välkomstdrinkar och jordgubbar. Sen trerätters middag. Har ångest, skulle ljuga om jag sa att jag inte hade det. Äs anser att jag borde låta bli mellis eftersom jag ska äta så mycket sen men jag går emot... Hoppas kvällen blir trevlig. Sover nog över där i natt. Önskar er alla ett gott nytt år 😀 Kom ihåg att det är DU som sitter vid ratten i ditt liv! DU styr. Kram ❤
Cathrine

Hoppas du får en trevlig kväll och Gott Nytt År! Och tack för att du orkar skriva blogg om ditt mående, det gör att jag som jag skrev förut känner mig mindre ensam och det är värt mycket för mig.
Nu ska jag äta pizza och spela lite spel på facebook :)

Svar: Mums med pizza :) Skönt att höra att jag inte är ensam. Känner mig ensam om mina problem / min livssituation många gånger. Massa kramar ❤
Ida

Camilla

Gott nytt år Ida 🎇🎉
Kramar!!

Svar: Gott nytt vännen!!
Ida

Jennie

Gott nytt år Ida. Nu blickar vi framåt mot 2016 och hoppas att det ska bli ett bättre år än 2015.

Svar: Gott nytt! Ja detta ska bli ett bättre år! Kram
Ida

ISA

Gott nytt år fina du! Det här ska bli ett bra år, okej? Vi går in i det med positivt mindset. Inte älta alla år som varit och "slösats" bort, utan vad kan vi göra idag för att komma framåt?

Svar: Gott nytt vännen!!! Ja detta år ska bli bättre än förra. Vi får utmana oss själva och tro på oss själva. Våga tacka ja till saker men även nej om det känns fel. Våga leva! Våga gå utanför vår comfort zone. Kramar!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress