31 augusti 2015

måndag kväll

Allmänt

Gokväll! Kikar på Idol och äter kvällsmat. Tänt levande ljus och virat in mig i en filt. Mår väl sådär. Tröttheten sabbar ALLT. Ska till psykologen imorgon iaf. Försöker att inte tänka på att det är slut där snart. Skulle vilja ha fortsatta samtal men får väl söka mig någon annanstans isåfall. Men orkar fan inte ta tag i det.
Sitter och snackar med en random kille på badoo nu. Väldigt trevligt tidsfördriv faktiskt. Man möter många livsöden om man bara vågar öppna upp. Undrar varför alla killar jag möter ska ha nåt stort problem eller inte vilja ha barn? Ibland tror jag att det är meningen att jag ska va singel livet ut... Suck!
jessie

De hör ihop med självkänslan det där med vem man blir intresserad/kär i. När du respekterar dig själv och tycker om dig själv så blir dina krav högre och de människor med problem eller annat existerar då inte på din radar :)
Ditt undermedvetna och ditt medvetna jag vill då bara träffa nån som lyfter dig och inte tynger dig.

Svar: Jo det är väl så. Men börjat sätt mer gränser o säga ifrån mm. Så jag jobbar på det :)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress