11 september 2018

Skog och thaimat

Allmänt

Regnade hela dagen igår förutom en halvtimma typ då vi (jag och mamma) passade på att gå ut med hundarna. Älskar att gå i skogen när det har regnat! Dofterna är så mycket starkare då.
Idag va vi ute och åt. Thai house öppnade här i stan för någon månad sedan och jag har velat gå dit flera gånger men inte blivit av förrän nu. Det va SÅ god mat och mysig inredning! Blev buffé med kycklinggrytor, vårrullar, nudlar, ris, currysås och jordnötssås och såklart sushi 😋 Riktigt god sushi! Kan lätt tänka mig att äta där igen 😊
Camilla

Gott med thaimat och framförallt sushi 😊 borde bli bättre på att äta/fika ute, det är mysigt när man väl gör det. Kramar

Svar: Ja jag äter det för sällan pga ekonomin. Men så gott!!
Ida

Emma Engström

Älskar att gå i skogen jag också, så avkopplande! <3

Svar: Terapi verkligen ❤
Ida

Mia

Wow, vilka fina foton. Du är verkligen begåvad!

Svar: Åh tack så jättemycket 😀
Ida

Matilda Berlin

Skogsdoft är ju verkligen magisk!! DU har förresten inte funderat på att själv skaffa en hund? Jag menar, du verkar alltid så glad när du skriver om just hundar =) Eller kanske en katt för att slippa behöva ut och gå konstant? =) KRAM fina <3

Svar: Eller hur!! Undra om den finns som parfym? 😊Fast man kanske inte vill lukta mossa haha!
Mammas 2 hundar är egentligen mina från början men blev allergisk 😭 Såå synd! Tål inte katter heller 😏 Kram
Ida

Therese

Jag älskar den känslan av renhet som kommer efter regn :)

Svar: Samma här! Helt underbart:)
Ida

Nathalie

Du är så himla duktig på att fota! <3

Svar: Men åh tack så jättemycket ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress