5 september 2018

En plan

Allmänt

Gokväll!
Vet inte hur mycket jag kommer orka uppdatera här framöver. Behöver lägga all fokus på mig själv just nu. Bara göra sånt jag mår bra av. Har en plan och ska verkligen jobba aktivt för att hålla den. Krävs att jag bestämmer mig varje dag flera gånger om dagen! Det fungerar inte att bara bestämma sig EN gång. Jag måste välja livet NU! Varje sekund Det tar ALL min kraft men är förhoppningsvis värt det på sikt. Kortsiktiga lösningar hjälper inte. Har iaf mått ganska bra idag. Lunchat och fikat med mamma. Busat med hundarna. Bakat äppelpaj. Nu tittar jag på massa bilder på instagram som peppar mig ❤ Ett citat som verkligen är så sant är "a goal without a plan is just a wish" Kram ❤
Camilla

Skönt att höra att du mått bra idag.
Bra att du endast gör saker som gynnar dig 😊 jag försöker med det jag också men tycker att det är svårt att veta vad man egentligen vill och vad man mår bra av. Eller så är jag för trött för att göra något. Älskar ju värme och sol men det är ju omöjligt nu. Tycker du att det kan vara svårt? Kraam

Svar: Ja det va såå längesen jag mådde hyfsat bra. Jag gör inget speciellt heller. Är väldigt trött. Men en kan alltid baka, fika, va med hundarna, se en film/serie, lyssna på musik el nån pod, lösa korsord och tända ljus. Undvika att följa vissa konton på instagram och sluta läsa vissa bloggar. Ta ett bad o lägg en ansiktsmask. Kram ❤
Ida

Nathalie

Stöttar dig helt i dina beslut <3 Bra att du gör sånt som gör dig gott, du är värd det bästa! <3 Hejar på dig, alltid! Kram<3

Svar: Åh tack! 🌸 Jag försöker verkligen! Kram
Ida

Theresia

Hoppas allt blir bra för dig, det är viktigt att prioritera sig själv! Men vad gott med äpplepaj, tror jag får ta och baka en jag också idag! ;) Kram

Svar: Tack! Ja att ta hand om sig själv är oerhört viktigt ❤ Lycka till med pajen 😀
Ida

Matilda Berlin

Men JA! Bestäm dig! Du är grym och ditt liv förtjänar så himla mycket mer! YOU GO ma favorit girl <33

Svar: Jag bestämmer mig flera gånger om dagen! Kämpar framåt. Tack ❤💪
Ida

Emma Engström

Man måste verkligen vara säker och bestämma sig för att komma framåt, heja dig! <3

Svar: Ja en behöver ta ett beslut och stå fast vid det oavsett vad som händer. Kram
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

helt rätt att göra det du mår bäst av :D Jag gör också det!

Svar: Bra där 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress