1 september 2018

En fin film

Allmänt

Just nu går en av mina favoritfilmer på tv. Nämligen "känn ingen sorg". Den är så fin!! Gillar ni den? Har tänt ljus, virat in mig i en filt och ätit godis. Försöker va snäll mot mig själv.
En annan film jag gärna vill se är "gräns" som blivit mycket omtalad och hyllad. Sveriges bidrag till oscarsnomineringen. Den verkar speciell. Vad tror ni om den? Tror den har premiär idag. Har ni någon favoritfilm?
Camilla

Så mysigt du ser ut att ha det ☺️ Jag tycker också att den filmen är väldigt bra.

Svar: Ja det är mysigt när mörkret faller o ljusen brinner :-)
Ida

Matilda Berlin

Låter som en fantastiskt fin kväll! Har inte sett den , men borde då kanske göra? =) Kram <3

Svar: Ja se den :-) Väldigt fin och jag älskar hans musik!!
Ida

Emma Engström

Har inte sett den filmen men hört mycket bra om den! <3

Svar: Då får du se den nu tycker jag :-D
Ida

Nathalie

Känn ingen sorg är min absoluta favoritfilm! Har sett den hur många gånger som helst! Helt underbar.
Kram<3

Svar: Ja visst är den bra? Grinar i slutet <3
Ida

Anonym

Nej ingen favvofilm för mig...men gärna godis😊 gillar mysiga deckare, poirot, miss marple, midsomer, frost osv. Gillar att avsluta veckan med en mysig deckare, lite chips, godis och chokladpudding 😍 då är jag nöjd och varvar ner inför kommande vecka.

Svar: Och jag gillar inte poirot, miss marpl och morden i midsummer haha!
Ida

Ida

Älskar filmen "Pans Labyrint" 💜. Kram Mia

Svar: Tror inte jag sett den. Kram
Ida

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så mysigt :) Jag har bara sett filmen en gång faktiskt

Svar: Den är så fin :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress