7 oktober 2018

Laddat batterierna

Allmänt

Haft en fin dag med syrran och Otto idag. Helt magiskt väder har det varit och på torsdag ska det bli hela 18 grader 😀 Älskar detta väder. Blir lycklig i själen.
 
Ännu mer lycklig blir jag av Ottos skratt, kramar och pussar 😚❤ Jag började nästan gråta när jag åkte från dom och Otto stod i fönstret och vinkade till mig. Så fint. Vi busade på lekplatser och fikade med världens godaste hallon- och blåbärspaj med vaniljkräm och vaniljsås på stan.
 
Nu hemma och väntar på att "springfloden" ska börja. Såå bra serie!!! Ser ni den? Hoppas ni haft en skön söndag 🌸
Anonym

Heja dig! Vilken härlig dag med syrran och systerson ❤🍁 såg du nyhetsmorgon idag? Cajsa stina åkerström var med och pratade om barnlöshet. Tänkte direkt på dig och din situation att du känner dig ensam utan barn. Kanske finner du tröst i reportaget. Tyckte den var intressant och givande❤

Svar: Ja det va en fin dag :-) Nej jag missade det men kollade på youtube efteråt. Jag känner mig ofta ensam men inte enbart för att jag saknar barn utan saknar vänner, jobb, aktiviteter mm också. Men skulle gärna vilja få barn nån gång... Kram
Ida

Camilla

Härligt att umgås med energiknippet Otto ☺️ Igår var en fin höstdag och det kommer fler har dom lovat.
Tycker du lika mycket om vintern och snön?
Kramar

Svar: Ja det va härligt att få lite positiv energi av honom <3 Nej jag gillar inte vintern lika mycket. Hatar halka och slask vilket det oftast är här. Men fint med vit snö om den ligger kvar och inte smälter :-)
Ida

Therese

Så fantastiskt det ser ut!

Svar: Det va det :-)
Ida

Sadine

Ser fantastiskt ut:) Följer också den serien och tycker den är riktig bra:) Kram<3

Svar: Ja det va en fin dag :-) Visst är den bra!! :-D
Ida

Emma Engström

Så himla underbart! Vädret var verkligen fantastiskt igår <3

Svar: Ja det va magiskt väder 😃 Ska bli fint i slutet av veckan igen 🍁🍃🍂
Ida

Dixi Wonderland

Det får gärna komma sol men 18 grader... NEJ NEJ NEJ! Jag vill ha en kall höst :(

Svar: Ja jag håller med! Ska bli 20 grader i helgen... Vill helst ha 5 grader och sol :-)
Ida

Maria

Visst är det härligt med denna årstid, med denna färgexplosion som är ute och solen som fortfarande värmer lite men det är ändå den klara höst luften som gör en pigg in i själen :)

Svar: Ja helt underbart :-D
Ida

Matilda Berlin

Har inte hört talats om den serien ens, men nu blev jag sjukt nyfiken! TACK för tipset =) kram <3

Svar: Spana in den :-)
Ida

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så skönt! Och vilka otroligt fina höstfärger :*

Svar: Ja hösten kan va riktigt fin :-)
Ida

Alltoviktigt

Jag måste säga att jag inte är så förtjust i serien springfloden. Böckerna som serien bygger på är så otroligt mycket bättre. Fast oftast är det ju så att böckerna är bättre än filmen/serien

Svar: Smaken är olika :-) Jag läser inte böcker så kan inte jämföra.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress