Tänkte ta med er på en promenad runt mitt kvarter 😃 Längtar efter att gå runt här när julen närmar sig och det är mörkt ute och massa vackra ljusstakar och stjärnor i fönstren. Jag ääälskar att gå runt och kika in i andras fönster (lät lite creepy haha). Kolla in vilka vackra hus 😀😍 Skulle gärna bli mäklarfotograf och fota hus 😀
 
Jessica Högberg

Många mycket vackra hus, verkligen. Ring en mäklarfirma och fråga vad som krävs...

Svar: Ja så fina gamla hus 😍 Tror jag behöver utrustning och utbildning tyvärr..
Ida

Nathalie

Gud vilka häftiga hus!! Jag gillar också att glo in i andra människors fönster 😂 Speciellt under julen 😍
Kraam 😘

Svar: Haha då är jag inte ensam om.det 😉
Ida

Camilla

Så fina hus du har runt omkring dig.
Jag rycker också om att titta in i andras hus och då speciellt kring jul. Så mysigt när folk tänder ljus och ljusstakar.
Kram ❤️

Svar: Ja jag älskar dessa hus och så mysigt att kika in i dem vid jul 😍
Ida

mammatillmirakel.blogg.se

Vilka vackra gamla hus! 🍁

Svar: Ja verkligen 😀
Ida

Emma Engström

Vilken himla rolig ide att få följa med såhär! Så fint :D Kram

Svar: Kul att du gillade det 😀❤
Ida

Jessica Högberg

Men fråga kan man alltid=)

Svar: Absolut!
Ida

Matilda Berlin

Men guuu så fint!! ÄLSKAR verkligen också att göra samma sak =) KRAM fina <3

Svar: Ja så fina hus!! Kram ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress