17 oktober 2018

Ett tungt besked

Allmänt

Idag blev det lunch på stan med mamma efter att jag rastat sötnosen Ruben. Vi gick till en indisk restaurang då vi båda älskar indisk mat. Så gott med naanbröd tycker jag, helst med vitlök 😋
 
När vi ätit klart berättade mamma om en dödsannons hon sett i tidningen idag. Det var en gammal ungdomsvän till mig som gått bort 😢 Så fruktansvärt! Vi spelade fotboll i samma lag under många år och umgicks ibland privat. Stött på henne på psyk flera gånger och vi har hälsat på varandra när vi mötts på promenader osv. Vet inte vad som hänt henne men det stod att hon gått bort hastigt. Vet att hon var deprimerad. Jag har verkligen mått så dåligt över detta. Suttit på golvet och gråtit floder. Lider med hennes familj ❤ Vi va lika gamla hon och jag. Så hemskt sorgligt ❤ 
 
Chanelle

Finns inga ord 😔🙏🙏💕

Svar: Nej det är sååå hemskt 😢
Ida

Matilda Berlin

Men fyyyy så sorgligt! Finns verkligen inga ord. Skickar ALLA kramar till dig hjärtat <33

Svar: Kramar tillbaka ❤ Så tragiskt 😢
Ida

Therese

Usch så hemskt :(

Svar: Ja verkligen 😢
Ida

Anonym



vad är det för god maträtt? Gillar mycket asiatiskt men vill prova indiskt. Har du några tips på rätter? Äter allt utom kyckling. Kramar❤

Svar: Nån indisk gryta med cachewkräm i samt piripiri. Jag älskar kyckling 😃 Kram
Ida

Nathalie

Usch vad ledsamt och hemskt 😓 Massa kramar ❤️

Svar: Ja verkligen så sorgligt 😢
Ida

Jessica Högberg

Men fy så obehagligt, förstår att du gråter. Kram!

Svar: Ja riktigt hemskt 😢
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress