Idag när jag kom till Ruben för att rasta honom möttes jag av en påse det stod Ida på. En present i efterskott från C som äger Ruben och som jag redan kommit nära ❤ Vi älskar julen båda två så ska nog julmysa ihop med lussekatter, glögg, julfilm mm :)
 
I påsen rymdes ett så fint handgjort kort där hon skrev massa fina ord och en fråga om vi skulle gå på bio ihop nån dag, biobiljett, doftljus, två fina chokladkakor med smak av smörkola och kokos samt pistagenötter och havssalt, en superfin kopp med texten "du är stark" på och ett gott julte! Alldeles för mycket tycker jag. Nästan så jag skäms 🙈 Att jag inte är värd allt det där. Men är så tacksam och rörd över hennes gest 😙 Tack!! 
 
 
Får se vad det blir för bio. Tips? 
Camilla

Vilken överraskning 😊 det är du väl värd ❤️ Dom ljusen doftar så gott 🤗
Kraam❤️

Svar: Js det doftade livligt 😀
Ida

Jessica Högberg

så gulligt!! klart du är värd det, vad är det för snack??

Svar: Jättesnällt! En känsla av att det va alldeles för mycket saker att ge. Inte van vid sånt.
Ida

Anonym

Sött💕 är ni lika gamla?

Har hon barn? Isf finns en del mysiga barnfilmer som går nu. Också kul att se som.vuxen😊

Svar: Verkligen rart 😍 Hon är 23 och nej inga barn.
Ida

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad fint!!! SÅ himla många grejer att bli glad över. Och snacket om att du inte är värd det - vad är det? Det är självklart att du är vännen!! STOR KRAM <3

Svar: Ja asså såå mycket fina oxh goda saker 😍 Svårt att ta emot så fina saker bara.. Stor kram!
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Men jisses, så himla gosig relation nu verkar ha. Om jag fick en sådan påse skulle jag bara GRÅTA av hur rörd jag blev, så jag förstår verkligen hur du kände :D <3 Koppen är fan den bästa jag sett dessutom, så satans snygg!

Svar: Vi har bara setts tre gånger typ men känns fint mellan oss ❤ Jag fällde en del tårar faktiskt. Sååå rörd blev jag! Ja jag ÄLSKAR koppen 😃
Ida

Therese

Så fint!

Svar: Jaa ❤
Ida

Anonym

Så gulligt av henne❤ vadå inte värd?klart du är!! En fin födelsedagspresent från henne till dig som är sammansatt bara till dig. Du får titta efter när hon fyller och ge nått skojigt tillbaka. Så kul att både ge och få❤

Svar: Ja jättefint av henne 😍 Såklart jag ska ge henne något också 😊
Ida

Nathalie

Gud så fint!! Och SJÄLVKLART är du värd det! Du är en fantastisk person som förtjänar allt gott! ❤️

Svar: Ja nästan fööör fina saker! Har så svårt att ta emot 🌸 Tack snälla du ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress