Haft två fina dagar i Skövde. Umgåtts med syrran m fam och träffat några bekanta. Grillat, druckit vin, solat, ätit jordgubbar och lekt med Otto 😍 Verkligen sommar nu!!
Mått bra dessa dagar men är lite låg nu pga vissa saker. Hoppas ni haft en fin kristihimmelsfärd (vad är det ens att fira?) Jaja, en ska ju ta alla tillfällen i akt att fira 😃
Camilla

Det glädjer mig att du har haft en fin kristihimmelfärdsdag och att du har umgåtts med familjen. Jag älskar också vädret vi har, hoppas verkligen att det håller i sig så att det inte är den enda värmen vi får. Kraam ❤️

Svar: Tack 😍 Ja vi får hoppas att detta inte är den enda sommaren vi får 😅
Ida

Maria

Vilka härliga dagar du haft när du varit i Skövde :) Superfina bilder!

Svar: Ja det va fint 😀 Tack snälla!
Ida

Johanna Ahlsten

Ser helt underbart ut!

Svar: Det va en fin stund 😍
Ida

ninna

Harliga dagar faktiskt! nut till full godo ida kom ihag du ar viktig. visste inte du dricker vin? favorit? rott eller vitt? idag "firas" barnlosas dag, suck... att leva utan eget barn och vara plus30singel ingen rolig combination.

Svar: Finns myclet ni läsare inte vet om mig. Jag föredrar vitt vin :) Nej det är jättejobbigt att va barnlös och singel 😢
Ida

Anonym

Härligt 🌞jag och killen har också varit och hälsat på syskon på landet. Mysigt att umgås med nära och kära😊

Svar: Åh va mysigt att va på landet 😊
Ida

Nathalie

Jäklar vad han växer <3 Tyckte nyss du skrev att han kom liksom, sjukt vad tiden går :O Glad att du fått några bättre dagar <3 KRAM

Svar: Jag veeet!! Galet!!! Han växer för varje gång jag ser honom 😲 Ja det behlvdes 😘😘
Ida

Matilda Berlin

Vilken liten energiknippe!! Man kan ju verkligen inte bli annat än glad när man ser honom <33

Svar: Så underbart med barns skratt 😍
Ida

Emma Engström

Vilka superhärliga bilder! :D

Svar: Tack så jättemycket 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress