Vilken dag! Strålande sol och inte ett moln på himlen. Umgåtts med mamma, syrran och Otto i Skövde idag. Ätit supergod jordgubbspaj med vaniljsås som syrran bakat, tittat på djur med Otto och tagit årets första dopp (bara jag då syrran o mamma är badkrukor haha). Va SÅÅ skönt!!! En fin sommardag med andra ord 😀 Hoppas ni haft en härlig lördag 😘
Vill avsluta med att säga att jag undanbeder mig kommentarer om mitt utseende och om mat jag lägger upp här. Lägger sällan upp bilder på mat då jag AVSKYR matpoliser (känns som att de som kommenterar portioner mm är sjuka själva eller vill trycka ned en). En ynka matbild säger inget om hur en äter. Kanske åt en innan eller efter, flera portioner eller vad som helst. Så snälla, döm inte efter ens bilder på mat! Tack o hej leverpastej!
My

Åh vilken härlig dag du verkat haft! Och vad underbart med ett dopp! En bild säger faktiskt ingenting om vad, hur mycket, hur många portioner eller nått om vad Du ätit på en dag. Så lätt att häva ur sig "på nätet" utan att ha hela sanningen framför sig. Kram!

Svar: Ja det va härligt 😀 Nej en bild säger INGET! Vet de som fotar mat men inte äter den eller de som fotar andras mat. Kanske äter man flera portioner osv. Så irrelevant och blir så trött på sånna kommentarer. Kram
Ida

Angelica Wåhlin

Vad härligt med ett första dopp ju :D Men är det inte kallt fortfarande, hehe?

Svar: Ja underbart! Nej det va inte så kallt som jag trott 😀
Ida

Anonym

vad härligt :) men kallt

Svar: Underbart 😊 va inte så kallt faktiskt:)
Ida

ninna

WOW modiga du doppa nu redan. kallt? vad hittade ni för djur? kan otto förresten prata bra? rolig sluthälsning!fick mig skratta tack.

Svar: Ja jag brukar bada ännu tidigare. Nej det va skönt. Kanske 18 grader 😊 Vi såg grisar, kossor, höns, lamm, kaniner. Nej har pratar inte än. Kram
Ida

Nathalie

Åh så underbart!!! <3 Ja, de där som kommenterar mat är nog själva väldigt sjuka för ingen frisk människa håller på sådär, inga jag vet iaf :P
Kraam <3

Svar: Precis. Friska människor tänker liksom inte på portionsstorlekar o sån skit! Kram 😍
Ida

Mia

Ser ju så fint ut, försöker att hitta "mina" ställen här...men ja det tar ju tid att hitta något man gillar. Tror dock att jag ska åka till Vänersborg imorgon ev. om jag hinner. Vad fin Otto är ❤. Kram Mia

Svar: Ja det tar tid. Men kul att utforska områden 😊 Vänersborg är fint! Ja han är så söt 😍 Kram
Ida

Anonym

Ingen hade ju sagt nått om du sett ut som du hade normalvikt eller visade en rejäl portion mat. Tyvärr e det så.

Svar: Haha så så fort någon faller utanför normen så ska det kommenteras? Så sjukt och tragiskt att vissa människor anser sig ha rätt att kommentera andras yttre. Vem säger att detta va allt jag åt? Vem säger att detta inte va min salladstallrik? Varför kommentera sånt öht? Vad ger det? Om du tror på allt som visas på sociala medier tycker jag synd om dig. Om du tror att ett foto på mat visar hela sanningen behöver du verkligen tänka om.
Ida

Matilda Berlin

Trots din önskan tänker jag ändå kommentera det - för det ser fantastiskt gott ut ;) Låter verkligen som att du haft en underbar dag fining! Hoppas du får en underbar vecka nu <333

Svar: Va supergott! Tack snälla 😍
Ida

Maria

Åh så god den pajen såg ut.

Här en bit upp i Norrland har vi också haft riktigt fint väder, men några snöhögar finns det kvar.

Svar: Ja den vs riktigt god 😋😋 Härligt att ni också haft sommsrvärme även om snö finns kvar.
Ida

Emma Engström

Vad härligt med det första doppet! Tror dock det kommer ta lång tid innan jag själv kommer göra det, haha :D

Svar: Ja så gött!! Haha nädå, hoppa i bara 😉
Ida

Anonym

Nä det gör jag inte. Men hos ätstörda är det alltid åt ena hållet.
Hade man visat större portioner nån gång o mindre en annan utan att vara mager hade ingen reagerat. Så är det ju

Svar: Men återigen. EN bild visar inte hur en äter på en dag. Portionen va kanske min förrätt innan varmrätten? Tänk dig för innan du kommenterar. Orkar inte älta detta längre. Så ointressant
Ida

Anonym

smulpaj är så gott ju😊 enkelt och snabbt och billigt.

Svar: Ja så gott 😀
Ida

Anonym

Tyvärr är du ju själv ganska duktig på att poängtera tex hur mycket andra tränar... Är ju lite samma sak.

Svar: Öhh? Nej! Lägg ner nu! Lägg din energi på nåt annat.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress