1a maj. Mår inte bättre alls idag. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk för benen viker sig på mig och jag är svimfärdig. Sovit 12 timmar i natt (men låg vaken några timmar pga grannens fest). Gråter mig till sömns och gråter när jag vaknar. Är helt slut! Noll energi vilket ger mig sjuk ångest. Skulle vilja gå ut och få lite luft men benen bär inte. Är rädd. Vad händer? Igår satt jag och grät konstant i en timma hos min terapeut. Vi kunde inte prata om det som va tänkt. Så fort jag öppnade munnen blev det bara stopp och tårarna började forsa. Va i affären och handlade igår och kände att jag svimmar snart. Yr och trött. Utmattad. Sov hela eftermiddagen och la mig för natten halv nio. Precis ätit frukost och klockan är sent. Inte likt mig alls. Skulle kunna somna om igen. Kanske har jag nån skit i kroppen eller så är jag "bara" helt utmattad av all ångest. Finns även andra fysiska orsaker till att jag inte mår bra som jag inte vill gå in på här.
Hade tänkt åka på loppis och fika med mamma idag men tror jag kommer bli sängliggandes. T hörde av sig och frågade om vi skulle ses en liten stund men orkar/kan inte köra till Skövde i mitt skick. Sorry för icke peppade eller glatt inlägg om hur grym min valborg var, eller hur god min frukost smakade och inga bilder på dagens outfit. But thats not my life right now.
ninna

behöver inte heller vara "fint inlägg" huvudsaken du ä'r ärlig som alltid. fina bilder. loppis skulle låta bra brukar du gå ofta?

Svar: Tack! Nej går sällan på loppis men tycker det är kul.
Ida

Camilla

Fy så läskigt med ditt mående vännen <3 hoppas så att det snart blir bättre. Stor kram

Svar: Ja det är läskigt när jag inte vet vad det beror på... Kram
Ida

Matilda Berlin

Men fyyyy! Hjärtat då! Skickar alla kramar jag bara kan <33

Svar: Tack fina du ❤❤
Ida

Felicia

Fina fina Ida, krya på dig och jag hoppas innerligt att du mår bättre snart <3 Superfina bilder som alltid, du är grym på att fota! Stor kram 🌸

Svar: Åh tack så jättemycket ♡♡ Stor kram
Ida

Mia

Massor med kramar till dig, var rädd om dig! Kram Mia

Svar: Tack för omtanken ♡♡
Ida

Maria

Det här låter inte bra. Jag hoppas du mår bättre snart. Underbara bilder på körsbärsblommen!
Krya på dig! Kram

Svar: Nej det är inte bra. Måste bli bättre snart! Tack snälla ❤
Ida

Johanna Ahlsten

Tungt att du ska behöva ha det såhär. Önskar så att du ska få slippa ångesten. Tro på att det blir bättre Ida, förstår att det är hemskt nu men tro på att det vänder. Jag tror på dig! ❤️❤️❤️

Svar: Värst är inte ångesten just nu utan min nedstämdhet. Inget är kul och jag gråter mig igenom dagarna. Så rädd att det aldrig ska bli bättre. Stor kram 😘
Ida

Kristina

Åh<3 känner sån oerhörd igenkänning i det du skriver då jag kände nästan exakt samma i höstas när jag blev sjukskriven för utmattning/depression. Förstår att det är oerhört jobbigt o tungt att känna såhär, men försök verkligen att acceptera de här jobbiga känslorna och inte fly från dom. O tänk att det är OKEJ att känna såhär. Ta hand om dig, gör BARA sånt som du mår bra av och kom ihåg att du är fantastisk!!!❤️ KRAM

Svar: Jag har svårt att acceptera att jag ska må såhär. Vill ju ha en förändring. Vill må bra. Vill kunna leva! Så ofantligt trött på att alltid må skit. Orkar liksom inte känna så här längre. Försöker göra sånt jag mår bra av men hjälper inte. Tack för pepp ❤
Ida

Anonym

Styrkekramar

Svar: Kram!
Ida

Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Ida. Du behöver under inga omständigheter säga sorry för att du inte sitter och ljuger om hur fantastiskt din Valborg var, eller om något annat för den delen heller! Ibland är Valborg, livet eller ens mående inte på topp och det måste vara okej att det är så.

Ledsen att höra att du mår så himla dåligt just nu! I helgen som var var jag själv sängliggandes och det enda jag kunde göra var att gråta (alltså verkligen gråååta) och sova. Önskar att jag hade kunnat ge något tips för vad jag gjorde för att sluta gråta, men tyvärr så löste jag ingenting den här gången utan la bara locket på känslorna...

Hur som helst, jag ville egentligen bara säga att det är OKEJ att man inte lägger upp positiva och utåt sett perfekta inlägg när man själv inte är okej. Ta hand om dig Ida! Kram ♡

Svar: Tack fina du! ♡ Absolut är det okej att må dåligt. Är bara såå less på det. Att ständigt behöva kämpa och aldrig få må bra. Usch vilken tuff helg du haft. Hur känns det nu? Ta hand om dig också! Kram
Ida

Netti Starby

Nej fy vad jobbigt och jag sänder dig många styrkekramar <3

Svar: Tack snälla! ♡
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress