De flesta (mig veterligen) drömmer om att resa till Thailand, USA, Australien, Spanien osv. Sola, bada, äta exotiska frukter. Visst låter det helt underbart men jag har faktiskt andra resmål jag drömmer om. Finns så många vackra platser i Norden och Europa jag skulle vilja upptäcka. Skulle vilja gå runt med en kamera och fota all vacker natur och alla fantastiska byggnader som finns. Sen skulle såklart en kritvit sandstrand och magiska vattenfall i djungeln inte heller sitta fel men ;-) De flesta reser långt bort och glömmer av att se det fina som faktiskt finns i vår närhet. Jag vill besöka Färöarna
Island
Falsterbo i södra Sverige
Edinburgh
Lofoten i Norge
Vad har du för drömresmål?
Angelica Wåhlin

Island har vi också pratat en del om :)

Svar: Så häftigt där. Annorlunda. Bada i heta källor och se norrsken ☺
Ida

Celine

Vill så gärna besöka Island och Lofoten! Verkar så vackert där!

Svar: Ja eller hur? 😃 Magisk natur!
Ida

Camilla

Håller mig dig att vi har så fina ställen runt omkring oss så man behöver inte resa speciellt långt. Jag skulle vilja åka till Norge. Fiska och vandra runt. Kramar

Svar: Ja Norge är sååå fint!! Va där som barn men vill dit nu som vuxen :) Kramar
Ida

Matilda Berlin

Men åhh vad kul att höra!! Jag är helt klart en utav dom som vill till Australien, Nya Zeeland, Maldiverna och så vidare, hihi!! Och får inte glömma Bali - bara 11 dagar kvar nu, wieeee! Alla kramar till dig vännen <33

Svar: Nya Zeeland är en dröm men så långt att åka och dyrt 😦 Men absolut ett ställe jag skulle vilja se! Underbart att du snart är på Bali 😎
Ida

Alltoviktigt

Någon strand har jag aldrig längtat till, har inte tålamod för att bara sola. Island,Alaska och shetlandsöarna skulle jag gärna besöka

Svar: Lite samma här. Island verka så häftigt! Shetlandsöarna vill jag också uppleva 😃
Ida

Hemma Hos Felicia

alldeles för många just nu, men jag drömmer om att få åka tillbaka till Paris och utforska gatorna där!! :D

Svar: Åh det låter underbart med Paris! Aldrig varit där.
Ida

Camilla

Jag har bara varit i Trysil och åkt skidor men såg inte så mycket utav Norge då. Ett tips är att titta på första avsnittet av Tina i fjällen med Sanna Nielsen då dom var i Lofoten. Så fantastiskt vackert 😍 kramar

Svar: Jag såg det och kände att jag MÅSTE dit!! Satt och grät till programmet för va så vackert! 😍
Ida

Netti Starby

Vilka härliga ställen du vill besöka! :-D Kramis

Svar: Ja 😃 Hoppas det blir av. Kram
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Härligt och vackert! Jag skulle vilja besöka Barcelona för konst och shopping och arkitektur. Och kanske Santorini för sol och kärlek och så Italienska Alperna för skidsemester!

Svar: Åh vilka härliga resmål 😃 Santorini vill jag till men har ingen att resa med...
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress