Tänk vad naturen kan göra underverk för ens humör. Jag älskar att va ute i naturen. Önskar ibland att jag bodde längre norrut för gillar naturen med fjäll och tjärnar. Saknar Örnsköldsvik (bott där ett år). Älskar att vandra, paddla, cykla, grilla ute eller bara ha picknick. Igår packade jag och mamma väskan och drog till sjön för att äta lunch, sola, bada och fika. Va så mysigt 😍 Jättestora vågor badade vi i och njöt av mammas hemgjorda skånepepparkakor med ost 😊 Allt smakar så mycket godare utomhus tycker jag. Undrar varför det är så?
Hoppas ni har en fin fredag. Själv sitter jag ensam hemma och äter godis. Trist men försöker att inte fastna i negativa tankar. Stor kram!
Camilla

Älskar också att vandra, ha picknick, fiska, bada ja allt som man kan göra i naturen. Märker att jag söker mig mer till naturen än till stadshäng där det är massa folk. Kraam

Svar: Ja naturen är lugnande! Storstad är inget för mig alls 😊 Kram
Ida

Mia

Älskar att vara ute, att paddla, fotografera och vandra. Skulle vilja fjällvandra ❤. Så mysigt! Sitter också hemma ikväll helt slut, efter middag med Brorsdottern och promenad runtom i stan. Ha en fin helg! Kram Mia

Svar: Ja jag vill också fjällvandra!! 😊 Mysig dag du haft 🌹 Kram
Ida

Emma Engström

Men alltså åh vad mysigt! 😍

Svar: Ja det va härligt 😃
Ida

Alicia

Tycker också om naturen supermycket, saknar så att inte bo vid kusten längre!!

Svar: Åh det förstår jag att du saknar! Var bodde du förut? Kusten är ju underbar 😀
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress