Skrev ett långt inlägg i förmiddags som bara försvann och jag blev så förbannad att jag inte orkade skriva ett nytt. Testar nu istället.
Sommaren har kommit tillbaka. Sjukt varmt här iaf. Legat nere vid sjön och lyssnat på musik i eftermiddag plus att jag varit på en lägenhetsvisning. En vindsvåning som ligger i samma hus som jag bor i nu men denna va utan balkong men tusen kronor billigare i hyra varje månad. Den va superfräsch men GALET varm! Fick typ panik. Nej den tänker jag inte lägga nåt bud på.
Har mått bättre några dagar nu. Inte varit så svag och yr men så plötsligt slog det till igen 😔 Orkade knappt ta mig hem från affären förut och nu snurrar det i huvudet och jag mår illa. Har druckit vatten så är inte där skon klämmer. Blir lika rädd nu som förra gången. HEMSKT när en plötsligt blir så svag att en inte orkar lyfta kaffekoppen ens. Måste må bättre imorgon för ska åka till Trollhättan och träffa min gynekolog då. Pallar inte att må så här! Igår började dbt:n i grupp. Vi va typ sju tjejer i min grupp. Pratade om känslan glädje igår. Alla tjejer va hästtjejer utom jag. Kände mig ganska utanför när de bara snackade hästar. Annars så kan jag inte uttrycka mig om själva sessionen. Gav mig ärligt talat inget men hoppas det blir bättre med tiden.
Nu ska jag försöka se lite på "allsång på skansen ". Ska ni se det? Ha en lugn kväll ❤ Kram!!
Camilla

Det smällde bara till så kom värmen tillbaka, från kallt till varmt på en gång. synd att det inte finns något mellanting. Du är så otroligt vacker Ida <3 och så gulligt linne, Hoppas att du snart få må bättre och bli lite starkare igen. Kramar

Svar: Ja nu är det fruktansvärt varmt igen 😥 Mår verkligen inte bra av det. Men ååå va snäll du är Camilla 😍 Tack!!! Kramar
Ida

Helena

Ge DBT:n tid. Jag hatade hela första året 🙈 det andra året föll allt mer på plats och jag kunde förstå på ett annat sätt.
Måste vara jätteläskigt när kroppen blir sådär matt. Hoppas du får några svar på om vad det kan vara ❤️
Jag skulle också få panik i en varm lägenhet! Min är ju varm, men har korsdrag och takfläkt, sen ligger mitt sovrum i skugga från lunch och framåt som tur är! Annars skulle jag aldrig kunna bo där! När jag flyttade från min lägenhet i stan så lovade jag mig själv att aldrig mer bo någonstans där jag inte kunde få det svalt på natten! Det är hemskt när man svettas dygnet runt och aldrig får sova i lite svalare sovrum... stora kramar fina du ❤️

Svar: Absolut ska jag ge den tid. Hoppas den ger mer med tiden. Ja det är läskigt när kroppen ger upp. Usch! Vill bara må bra!
Nä det är HEMSKT när luften står still och det är så varmt!! Har noll korsdrag i min lägenhet då alla fönster är åt samma håll och solen ligger på hela dan typ 😥 Vill flytta till en svalare lya för kan inte sova nu i hettan. Stor kram 😘
Ida

Maria Pettersson

Oj har allsång på skansen börjat igen?! Va mysigt! :)

Svar: Ja den började igår 😊
Ida

Mia

Om du orkar/vill så hojta till när du är i Thn så kan vi ta en fika ❤. Kram Mia

Svar: Åh vore kul!! Hade med mig mamma så vi fikade på strandgatan 😊 kram
Ida

Matilda Berlin

Skönt att du verkar ha mått bättre i alla fall! Det betyder att du kommer komma dit igen vännen =) STOR kram <33

Svar: Ja precis! Det kan bli bra igen ❤ Stor kram!!
Ida

Emma Engström

En massa styrkekramar till dig!! <3

Svar: Kram ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress