Det bästa med att bo på hotell är LÄTT frukosten! Ligger kvällen innan och längtar efter att få sätta tänderna i en dignande frukostbuffé 😋 Trodde inte att frukosten skulle vara så speciell när vi va på kusten för va inget jättestort hotell med lyx och så. Men jag blev positivt överraskad 😀 Det fanns allt (förutom våfflor) jag begärt. Äter aldrig korv och köttbullar och äggröra men desto mer av allt annat. Min nya favorit är helt klart croissanter med färskost och fikonmarmelad. Har ni testat den kombinationen? Så gott!!! Självklart även yoghurt med flera olika sorters müsli och flingor, nötter, frön, torkad frukt, varmt bröd med lagrad ost och ett stort fruktfat. Åh va jag saknar detta. Vill äta hotellfrukost NU!!! Förstår verkligen inte folk som bara tar en macka el ett ägg på hotellfrukostar 😲
Anna

Haha jag äter knappt ens en macka, brukar ta en kopp te 😅🙈😍

Svar: What?? Finns ju SÅ mycket gott på hotellfrukostar :-)
Ida

Karin B

Hotellfrukostar är verkligen fantastiska!

Svar: Ja jag är GALEN i det! HAha :-)
Ida

Sarah

Hotellfrukost e riktigt najs :)

Svar: Riktigt riktigt nice :-)
Ida

Emma Engström

Fikonmarmelad är verkligen såå gott! <3

Svar: JA! Speciellt på färskost tycker jag :-)
Ida

Matilda Berlin

Men alltså WOW! Det där såg ju verkligen inte fel ut! MUMS <3

Svar: Det smakade underbart :-)
Ida

Johanna Ahlsten

Älskar också hotellfrukost! Är ju frukostälskare överlag så det är ju drömmen när allt står uppdukat sådär.

Svar: Samma här, frukost är BÄST!! <3
Ida

Nathalie

I vanliga fall är jag ingen frukostmänniska, men på hotellfrukostar, my god!! Det är ju SÅ gott med äggröra, bacon och andra pålägg!! *dreglar*

Svar: Ja på hetellfrukostar måste men ju passa på att äta massa gott :-D
Ida

bylijo.se

Frukosten ser fantastisk ut. Croissanter är verkligen goda. Jag tror jag tar en till frukost. Jag brukar köpa frysta på Coop; de är helt ok.

Svar: Den va underbart god! Aldrig köpt frysta croissanter men kanske får testa det :-)
Ida

Anonym

Ja mums😊 brukar ta av det mesta men ffa yoghurt med massa olika goda toppingar och frukt, nybskt bröd med ost och smör och självklart prova en massa bakelser om det finns😊 det hör till att äta och njuta på hotell, liksom därför man bor där.

Brukar ibland bjuda hem föräldrarna på egen sk hotellfrukost med smoothie, baka lite bröd och ta billiga erbjudande på pålägg. Ett bra sätt att visa uppskattning för ens nära och kära och samtidigt få lite kvalitetstid med dem💕 sen kostar det inte mycket alls med lite jäst och mjöl samt det som finns åå extrapris 😀

Svar: Precis :-) Om det inte hade varit för frukosten kunde man lika gärna bo på ett billigt vandrarhem typ. Va mysigt att bjuda hem föräldrarna på frukost :-) Nej att baka bröd är inte dyrt alls, gott och kul också :-)
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress