Vildhallon! Alltså HUR gott är inte det? Jag äääälskar hallon och speciellt vildhallon då de är så söta och smakar mycket mer än hallon som växer på planterad buske i trädgården. Plockade en liter igår och har redan ätit upp nästan allt haha! Ta en skål och ös i hallon, sen på med turkisk yoghurt och toppa med roatad kokos, nötter och frön och du är i himlen 😍 Så gott! Fick även med mig några solmogna körsbärstomater från mammas trädgård. Önskar att alla tomater smakade så. De en köper kan slänga sig i vägen. Köper typ aldrig tomater för de smakar ju inget ändå så bortkastade pengar.
Längtar tills vinbären mognar nu. Mums! Har ni plockat några bär i år? Blåbär är det inte så gott om har jag hört. Beror på den torra och varma våren. Nu ber jag till gudarna att det ska bli regn. Så otäckt med alla dessa bränder som härjar fritt och människor som evakueras och förlorar sina hem ❤
Sarah

Så gott me hallon :)

Svar: Favoriten 😊
Ida

Jessica Högberg

dom hallonen hade jag gärna ätit upp;) Blåbär är i alla fall väldigt nyttigt!!

Svar: Haha dom är redan slut 😉
Ida

Anonym

Gooott! Vill också ha!😃

Svar: Ut och plocka 😉
Ida

Matilda Berlin

Men alltså MUMS!! Såååå himla gott ju <3

Svar: Verkligen 😋
Ida

Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra

Åh så gott! På tal om tomater åt jag mitt livs godaste i Georgien för ett par år sen - så söta och solmoga att de nästan smakar som jordgubbar!

Svar: Ja solmogna söta tomater är sååååå gott 😍
Ida

Camilla

Det är så gott med hallon ☺️ Jag har också plockat vildhallon, mums! Har varit i skogen och tittat efter blåbär.r men finns bara nått enstaka, dom har torkat bort så vi för hoppas på att det kommer regn nu för alla bränder och växter.
Kram <3

Svar: Ja verkligen! Synd att blåbären har torkat bort :( Ja nu måste det bli regn men ser inte ut som det kommer inom den närmsta veckan iaf :( Kram
Ida

Nathalie

Vildhallon är underbart och går inte ens att jämföra med andra smaklösa, samma med egna tomater. SÅ gott! Kram <3

Svar: Ja det smakar sååå mycket mer med vilda bär än odlade! Tomaterna är så söta och goda!! ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress