Godkväll! Kom hem från kusten igår kväll men va så trött då att jag inte orkade blogga. Varit sjukt trött idag också. Semester för mig TAR energi istället för att GE. Nån som känner igen det? Sov dessutom max två timmar natten mellan onsdag och torsdag pga att mamma snarkade, grannarna väsnades, det va sjukt varmt på hotellrummet plus att jag hade grov ångest och låg och grät... Men annars har det varit toppen ☺ Fint väder, bra hotell med GRYM hotellfrukost (mamma va chockad över hur mycket jag åt haha, men är det hotellfrukost så är det 😉), underbara vyer, fin vandringsled på Dyrön som vi tog färjan till, mycket god mat, solande på klippor vid havet och en konstutställning utomhus osv. Här kommer en del bilder jag tog. Varsågoda att följ med till Tjörn och Dyrön 😀
Karin B

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack 😀
Ida

Therese - psykiskt sjuk, men ändå mest som alla andra

Det ser alldeles, alldeles underbart ut!

Svar: Va jättefint!
Ida

Camilla

Så otroligt fina bilder :) har du mått okej på resan överlag?
Kraam <3

Svar: Tack 😀 Nja har mått sådär men försökt att bita ihop och njuta. Kram
Ida

Nathalie

Åh vad fina bilder!! Jag är som du och blir bara mer trött och energilös när jag är iväg, särskilt om jag måste leva inpå nån annan, usch. Det låter ändå som att ni haft det bra <3 Kraam

Svar: Så vackert där ☺ Ja precis! Skulle behövt egentid emellanåt och ett eget rum... Men hade inte råd med det. Vi hade det fint också såklart även om det va jobbigt för mig. Kram ❤
Ida

Matilda Berlin

Så himla underbart det ser ut! Och så fantastiskt att du kommit så pass långt att du kan äta så mycket att du överraskar din mamma! Fortsätt kämpa vännen <33

Svar: Va underbart vackert där!! Ja hotellfrukost är BÄST 😍 Kram!!!
Ida

Cykel Styre

Fina bilder! Bra att du utmanade dig själv och provade något nytt, även om det tog på krafterna. :-)

Svar: Tack snälla ☺ Ja jag behöver utmana mig men blir slut efteråt...
Ida

Mia

Åååh, då vet jag vart jag ska åka med mina föräldrar. Ser helt fantastiskt ut och jag blev hungrig bara jag såg maten ju 😂. Vila nu och ha det gott! Kram Mia

Svar: Ja åk dit 😀 Dyrön är speciellt! Haha ja vi åt massa gott ☺ Jag älskar mat även om många tror att nån med ätstörningar inte gör det. Kram 😙
Ida

Amanda Persson

oj vad fint!! och gott :) kram

Svar: Ja så fint där!!
Ida

Emma Engström

Men Åhh så vackert! 😍

Svar: Ja verkligen underbart 😀
Ida

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad härligt! :D

Svar: Ja det va så vackert!!
Ida

Avtryck

Vad fint och mysigt det såh ut! Samma här, var bortrest igår och helt lealös i dag. Kram 💜

Svar: Va jättefint där :-) Då får du vila upp dig nu <3 Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress